Monday 1 April 2013

NutriFeron



Tingkatkan Imuniti dengan NUTRIFERON

Adakah anda sering sakit? Adakah anak anda sering demam? Adakah anda mudah diserang selesema?
Kami ada jawapannya di sini



Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon
Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.*

Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*
Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia
Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

Rumusan Berpaten Yang Eksklusif
NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.
Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.

Cara pengambilan :
  • Satu minggu sekali sahaja untuk mereka yang sihat, ATAU,
  • Satu paket sehari (atau, jika perlu),di minum bersama air. Sila minum secepat mungkin selepas dibuka kerana ianya mudah menyerap kelembapan.



Siapa yang memerlukan NutriFeron set ini?
  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.


SEBAB2 UTK MEMILIH NUTRIFERON

Nutriferon adalah produk Shaklee yang dihasilkan bertujuan untuk ‘boost’ sistem perlindungan imuniti tubuh – interferon. Interferon adalah sejenis protein yang dihasilkan oleh tubuh kita untuk melawan virus, sekaligus mengelakkan virus tersebut ‘membiak’ dalam tubuh kita.

Shaklee telah menjalankan 4 ujian klinikal ke atas Nutriferon bagi memastikan ia benar-benar berkesan untuk menguatkan daya tahan tubuh dengan cara semulajadi yakni mengoptimumkan penghasilkan interferon tadi.

Interferon dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh kita bagi melawan serangan virus, dan nutriferon membantu tubuh kita untuk menghasilkan lebih banyak interferon sekaligus mengelakkan serangan virus lain dan virus2 yang bereplikasi dalam sistem kita.

Nutriferon Shaklee bukan ubat dan tidak mendatangkan kesan sampingan seperti kita makan ubat umpamanya antibiotik yang ‘mematikan’ kebanyakan bakteria termasuk yang kita perlukan.

Jadi, kenapa pilih Nutriferon Shaklee? Saya nak kongsi 10 sebab :

1. Nutriferon menggalakkan penghasilan interferon. Saintis mendapati interferon sangat kritikal dalam kesihatan daya tahan tubuh. Dan Nutriferon adalah SATU-SATUNYA SUPLEMEN yang dihasilkan oleh pakar imunologi yang meningkatkan penghasilkan interferon secara semulajadi.

2. Nutriferon dihasilkan oleh pakar yang menemui interferon. Dr. Yasuhiko Kojima adalah pakar imunologi yang menjumpai interferon selepas kajian selama 40 tahun untuk mencari apakah bahan semulajadi dalam tubuh yang memberi perlindungan. Itulah dia interferon yang ditemui pada tahun 1954. dan Dr. Yasuhiko Kojima menghasilkan produk yang membantu meningkatkan interferon.

3. Kajian selama 40 tahun oleh Dr. Yasuhiko Kojima, bukan sehari dua beliau mengkaji untuk hasilkan produk ini.

4. Ramuan yang dipatenkan. Ia mengandungi pumpkin seed extract, safflower flower extract, Asian Plantain seed extract, and Japanese Honeysuckle flower extract.

5. Disokong oleh 4 ujian klinikal:
·         Ushiroyama T., Yoshida S., Tadaki K., Ikeda A., Ueki M. “Clinical efficacy of EH0202, a Kampo formula, on the health of middle-aged women.” Am J Chin Med. 2004;32(5):755-70. 
·         Ushiroyama T,Yoshida S,Tadaki K, Ikeda A, Ueki M.A pilot study of a Kampo formula, EH0202, with intriguing results for menopausal symptoms. J Altern Complement Med. 2004 Apr;10 (2):397-9. 
·         Kaji K,Yoshida S, Nagata N,Yamashita T, Mizukoshi E, Honda M, Kojima Y, Kaneko S. An open-label study of administration of EH0202, a health-food additive, to patients with chronic hepatitis C. J Gastroenterol. 2004 Sep;39(9):873-8.Kubo M, Hashimoto Y,Yoshida S.
·         The effect of health food containing EH0202 on physical and mental symptoms accompanying menstruation in women with premenstrual syndrome (PMS).Clin Pharm Ther. 2004;14(2):129-142.
·          
·         6. Formula Eksklusif dilindungi oleh 3 Patents. NutriFeron disokong dengan TIGA patents hanya boleh didapati daripada distributor Shaklee. Ia tiada di Tesco ya.
·          
7. Rasanya sedap. Rasanya unik dan sedap, sesuai diambil oleh sesiapa saja (untuk kanak-kanak sila refer kepada ejen anda terlebih dahulu!)

8. Mudah dibawa ke mana-mana. Menjadi teman tatkala travelling, Nutriferon boleh jadi all-in-one suplemen semasa melancong atau 'out station'.


P/S; Sekotak mengandungi 30 stick untuk kegunaan selama 30 minggu :-) Tidak perlu mengambilnya setiap hari jika anda sudah mengamalkan suplemen asas yang lain..

Dapatkan nutriferon anda sekarang...

Nik Azimah
017 3430922

PERHATIAN……!!!

Aaaaada offer menarik bulan ini untuk nutriferon. Jom dapatkan nutriferon anda sekarang...



Nik Azimah Awg Hamat

017-343 0922





No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen