Thursday 9 May 2013

Warga Emas


Supplemen Untuk Warga Emas

Bila mak ayah mengadu sakit urat, sakit tumit kaki, kebas-kebas & kurang selera makan....

Selain famous untuk penyusuan, supplemen utk kanak-kanak, rambut gugur,eczema,khas untuk isteri, anda yang selalu rasa lemak/lesu dan banyak lagi masalah kesihatan yang lain, ramai juga customer saya yang membeli utk ibu dan ayah mereka. Ialah sebagai seorang anak, mana mungkin kita duduk diam bila mak ayah mengadu sakit pinggang, sakit tumit, kebas-kebas kaki, sakit urat dan sebagainya. Mereka ibu ayah yang selama ini mengandungkan kita, menjaga, membesarkan kita. 

Hari ni saya sharekan supplemen mampu milik untuk semua. Jom kita hadiahkan untuk ibu ayah yang selama ni byk berkorban untuk kita. Pasti mereka tersenyum gembira, menggembirakan ibu ayah juga antara sebab dibukakan pintu rezeki untuk si anak :)
Jeng-jeng-jeng...


Di antara testimonial yang telah berjaya...jom kita baca sama-sama...

TESTIMONIAL 1:

Semalam mak ade cakap yang abah dah tak sakit pinggang lagi sejak makan Ostematrix yang saya bekalkan pada abah...Abah bekas cikgu yang sangat suka megajar sehingga hari ini beliau masih lagi buat kelas tuisyen untuk budak-budak darjah 6 sampaikan rumah pun disiapkan bilik khas untuk budak-budak tuisyen...saya rasa kalau abah diberi peluang lagi untuk mengajar mesti dia nak..minat dan semangat mengajar abah tak pernah pudar walau sedikit pun...itu yang membuatkan saya sangat bangga dengan abah..


Lagi satu perangai abah bila sakit dia takkan susahkan anak-anak..selalu cakap dia sihat je...sedangkan bila tanya mak abah tengah sakit..bulan lepas mak bagi tau abah sakit pinggang..tu yang saya bagi sebotol Ostematrix, lagi pun abah kurang minum susu..selalu makan ubat klinik je..dah sebulan juga abah makan Ostematrix dan dah nampak kesannya... 

Abah tetap tersenyum walaupun tengah sakit..untuk mak pula saya belikan B Complex..mak memang makan B Complex dah lama dah..memang dia suka sangat B Complex sebab kata mak "badan mak tak penat kalau makan B Complex"..maklumlah mak saya ni memang suka sangat berjalan..semalam baru je berjalan ke Nilai 3..rilex je dia jalan dari satu kedai ke satu kedai..hehe..

Jika berminat untuk mendapatkannya, boleh hubungi saya :
Email Yahoo :bayu_laut23@ yahoo.com
Call/Whatsapp : 017-343 0922


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen