Wednesday 12 March 2014

NutriWhite Shaklee

Assalamualaikum gorges,
Hari ni nak bercerita macam mana nak dapatkan wajah berseri. to those yang tak tahu lagi, Shaklee pon ada set penjagaan kulit tau macam cleanser, makeup remover, essence and banyak lagi. Uolls boleh tengok dalam gambar di bawah ini...

set lengkap penjagaan kulit NutriWhite Shaklee
 Apa tu Nutriwhite?
-ianya set penjagaan kulit yang menggunakan nutrien2 semulajadi khusus untuk mencerahkan kulit sebab itulah namanya nutriwhite.

Nutrien + Whitening = NutriWhite

Wow,sekarang dah boleh dapatkan set penjagaan kulit yang selamat dan berkesan. kenapa selamat? sebab ianya menggunakan gabungan 16 ramuan botani yang mujarab. wow sekali lagi. hihi. Set ni khusus untuk muka yang tak sensitive dan berjerawat sebab ia more to pencerahan.

sekarang saya perkenalkan satu-satu si cantik nutriwhite ni kepada anda:-
1 ialah Gentle action makeup remover
2 ialah Gentle deep foaming cleanser
3 ialah Soothing radiance whithening softener
4 ialah Daily defence whitening essence
5 ialah Spot whitening treatment
6  ialah Ultimate protection whitening lotion SPF 15
7 ialah  Overnight renewal whitening cream

okey, dah kenal dengan diorang ni? jom kita tengok pulak apa fungsi setiap satu nye

Gentle Action Makeup Remover ni sangat lembut, ia boleh menyingkirkan sel kulit mati tanpa meninggalkan sisa. Menjadikan kulit yang licin, lembut dan berseri.

Gentle Deep Foaming Cleanser, nama pon gentle mestilah ia pon lembut untuk kulit kita wanita2 ini, ianya pencuci yang menyegarkan, dirumus khas untuk membersih kulit anda yang halus mulus.

Soothing Radiance Whitening Softener pulak digunakan selepas mencuci muka. ianya untuk memulihkan keseimbangan PH kulit secara semulajadi. Kulit anda akan berasa segar, lebih tegang, lembut dan berseri

Daily Defence Whitening Essence ni pulak digunakan untuk mencerah kulit. menjadikan kulit anda sentiasa licin, cerah dan tegang. sebab ianya khusus untuk mencerah,ia boleh membantu keluar pigmentasi dan mengurangkan tompok2 hitam kat muka tu. haa gituu. Dalam ni jugak ada bahan aktif vit c untuk mngelakkan kerosakan akibat matahari. so sape2 yang banyak keluar tu,kerja kat luar memang sesuai ambil ni dengan Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15. bahan aktif vit c jugak boleh menjadikan kulit berseri. kalau nak tahu vit c ni dapat meransang pembentukan kolagen secara semula jadi.

Spot Whitening Treatment ni untuk merawat muka kerana cahaya matahari dan jeragat. tapi lepas sapu ni kena elakkan terdedah kepada matahari banyak untuk memastikan ianya dapart merawat. Dalam ni pon ada bahan aktif. Spot Whitening Treatment ni sesuai dipakai waktu malam sebelum tido.

Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15 ni pulak dipakai tengah hari. nak pergi kerja, shopping, jalan2 boleh la pakai lotion ni. Untuk mengelakkan matahari dan keradangan akibat panas, almaklumlah cuaca kita kat malaysia ni kan panas. Lotion ni mempunyai pelembap yang membantu melindungi kulit dari matahari serta alam sekitar.

Overnight Renewal Whitening Cream dipakai waktu tido ye ianya berfungsi untuk meremajakan kulit sewaktu tido. wow, uolls akan bangun dengan kulit yang cantik berseri dengan kelancaran darah yang baik dan pencerahan.

Perbezaan sebelum dan selepas penggunaan NutriWhite
Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut utk mendapatkan set penjagaan kulit pada harga istimewa, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 017-343 0922. 


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen