Monday 21 April 2014

Kelebihan Daftar Ahli Shaklee

Hari ini terbuka pintu hati nak kongsikan mengenai kelebihan yang akan kita dapat sekiranya berdaftar menjadi ahli Shaklee.

Saya pada mulanya order suplemen untuk ibu hamil dengan kawan yg mana merangkap upline saya sekarang....nk jadikan cerita, bila makan Shaklee, tubuh badan rasa sihat dan berbeza sekali dengan masa mengandungkan anak pertama dan kedua...

Dengan itu, saya mengambil keputusan untuk berdaftar sebagai ahli....dan alhamdulillah sehingga kini masih lagi mengamalkan Shaklee kerana khasiatnya yg banyak membantu di dalam kehidupan sehari-hari....

Jom kita baca satu persatu kelebihan bila kita berdaftar sebagai ahli. antaranya :-

1. Mesra keluarga
  • Mengapa saya katakan ia mesra keluarga?sebabnya walau kita berbisnes pun anak-anak masih lg di dalam pemerhatian. selain itu, suplemen pun boleh diambil oleh ank-anak seawal satu tahun dan ke atas. 
2.  Modal yg sangat rendah
  • untuk permulaan hanya rm65 dan rm10 untuk pengeposan bagi semenanjung dan rm20 utk Sabah & sarawak...tetapi yang bestnya dari modal rm65 kita boleh dapat berkali ganda keuntungan sekiranya rajin dan istiqamah dalam bisnes ni...tiada yg mustahil sekiranya bonus melebihi dari pendapatan bulanan yg kita dapat pada hari ini..
3. Risiko hampir kosong
  • kenapa 0?sebabnya kita tak perlu membeli barang dan menyimpan stok di rumah...sebaliknya buat pesanan produk bila ada permintaan dari customer...dengan bisnes ni, kita tak perlu risau mengenai modal.
4. Peluang menjadi Work at Home Mum
  • mmg itu peluang yg ditunggu oleh semua orang kerana sampai bila kita mahu makan gaji kan?so inilah salah satu peluang utk bergelar WAHM...rebutla peluang ini selagi boleh..
5. Tak perlu keluar rumah
  • bisnes ni segalanya di hujung jari..order pun click click aje..mmg senang dan mudah. konsultansi boleh dibuat menerusi whatapps, telegram, wechat dan sebagainya.
6. Produk yang terbukti berkesan
  • Shaklee telah bertapak lebih dari 50 tahun di pasaran. so tidak perlu diragui mengenai keberkesanan produk-produk yg tersenarai di dalamnya.bak kata orang tak kenal maka tak cinta..bila dh cinta pasti akan sayang bisnes ni..

Nak tau dengan lebih lanjut:-
sms/call 017-343 0922
email : nik_azimah81@yahoo.com
pages : Peminatvitamin

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen