Saturday 26 April 2014

Suplemen Shaklee untuk letih dan tidak bertenaga

Ramai yang masih takut-takut nak makan suplemen dan ada yang beranggapan tak perlu pun, makan buah makan sayur semua tu dah cukup..semestinya kita perlukan suplemen untuk cukupkan keperluan nutrisi seharian kite, kekurangan nutrisi boleh jadi punca  pelbagai masalah kesihatan & penyakit2 berbahaya, antaranya yang biasa adalah badan mudah letih & lesu, cepat mengantuk, mudah hilang tumpuan & mudah lupa. Kalau kite ni keje di pejabat & ada masalah kesihatan macam tu, dah tentu boleh bagi kesan pada prestasi kerja bukan? Bagi suri rumah pula, pastinye keadaan masalah sebegini boleh ganggu kerja seharian dirumah.

Berikut adalah cadangan kami untuk mengatasi masalah keletihan dan kelesuan ini :
VitaLea Iron Formula -  mengandungi 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.  Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik

 Sustainable Release Vita C - mengisi kehilangan vitamin c yang mudah berlaku ketika melakukan aktiviti harian dan membantu meningkatkan sistem imun badan


B Complex -  mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik. Membantu proses metabolisma makanan kepada tenaga serta mengurangkan stress.


ESP Soy Protein Isolate Powder -   Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. Juga mambantu mengurangkan stress.

  OsteMatrix - mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan magnesium untuk membantu dalam memelihara kesihatan menyeluruh. Kalsium membantu kesihatan otot dan saraf serta mendapat tidur lebih lena


Cinch Energy Tea Mix - alternatif kepada minuman teh dan kopi kegemaran anda. Membantu meningkatkan tenaga secara semulajadi.


Omega - kajian telah membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi, dan membantu dalam perkembangan kesiahatan mental termasuklah kemurungan, tekanan, kebimbangan, neurasthenia, insomnia, autism, kanak2 hiperaktif dan schizophrenia.

 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen