Tuesday 8 April 2014

Testimonial - Ostematrix

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sempena promosi Ostematrix bulan ini, saya nak kongsikan testimonial saya sendiri mengamalkan ostematrix semasa mengandungkan anak ketiga pada tahun 2012.

1. Melawaskan proses pembuangan
  • Saya ni memang sangat sukar nak membuang. kalo pregnant lg la, makin sukar utk membuang.tetapi apabila saya mengambil Ostematrix, alhamdulilah senang aje nak membuang. terima kasih Ostematrix
2. Kejang/Simpul biawak/Cramp
  • mmg tidak dapat dielakkan oleh ibu-hamil hamil kerana kekurangan kalsium. Semasa mengandungkan anak pertama dan kedua, saya belum lagi diperkenalkan dengan Ostematrix. Yang saya ambik pada masa itu ialah susu Anmum. Tapi selalu skip minum sebab tak berapa suka dan lupa. hehehe..Kejang biasanya berlaku bila kandungan mulai mencecah 7 bulan dan ke atas..mmg semasa mengandungkan anak pertama dan kedua mmg saya kerap dilanda kejang...sakitnya hanya Allah je tahu...tetapi masa mengandungkan anak ketiga, seawal kandungan 6 minggu saya telah mula mengambil ostematrix dan syukur masalah kejang tidak lagi menghantui....
3. Sakit pinggang berkurangan
  • mmg tidak dinafikan lagi, ibu-ibu hamil takkan terlepas dari lenguh-lenguh pinggang tambah pulak bila kandungan dh masuk 7 bulan dan ke atas..kaki pun dh mulai sembab dan membesar..sejak saya mengamalkan ostematrix ni mmg lenguh-lenguh pinggang makin berkurangan dan kalo ada pun lenguh-lenguh manja je...hihi..Ostematrix memang kawan baik saya semasa hamil...banyak membantu terutamanya buat ibu-ibu hamil dan juga warga emas.
4. Alternatif kepada susu
  • Jika sudah mengambil Ostematrix, ibu-ibu dah tak perlu mengambil susu..tp kalau nak ambik susu jugak pun boleh..bg saya yg mmg tak berapa sukakan susu, elok sangat Ostematrix diperkenalkan..sekurangnya boleh ditelan sebagai pengganti susu

Inilah rupa Ostematrix a.k.a Kalsium..

Berminat untuk mencuba dan rasai sendiri khasiatnya?
sms/call/whatapps : 017-343 0922
pages : Peminatvitamin
FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen