Sunday 4 May 2014

Coq Health

Assalamulaikum dan selamat malam..
Entri malam ini mengenai Coq Health...produk terbaru yang dilancarkan pada tahun lepas.

Jom kita tengok dan baca apakah itu Coq Health.
CoQ Health Plus Shaklee merupakan supplemen yang  mengandungi campuran 28 miligram (mg)  (CoQ10), Vitamin E dan ekstract Teh Hijau. 

Dengan mengambil sebiji kapsul CoQ yang diambil sehari selepas makan, ia mampu menyokong penghasilan tenaga bagi jantung, meningkatkan peredaran serta membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah serta juga kaya dengan lain-lain kebaikan.

Setiap botol mengandungi 30 kapsul lembut CoQ Health Plus. Disarankan1-2 kapsul sehari selepas makan terutama selepas makan makanan berlemak dan berminyak.

 
kelebihan-kelebihan CoQ Health Shaklee iaitu:
  • mengatasi masalah kekurangan tenaga (letih, lesu, fatigue)
  • sangat bagus untuk pesakit Parkinson's, Hungtington's, Alzheimer's, Fredreich's ataxia dan Loh Gehrig's Disease kerana peranan Coq10 melindungi saraf dalam badan mereka.
  • berperanan untuk melindungi kulit dari kerosakan dan banyak digunakan dalam kosmetik untuk hilang kedutan (kulit jd glowing!)
  • orang yang mengambil Statins (ubat mengurangkan kolesterol)
  • wanita yang mengambil pil perancang keluarga kerana pil tersebut dipercayai boleh blok penghasilan CoQ10 
  • untuk penurunan berat badan
  • untuk meningkatkan jumlah sperma dan meningkatkan kadar pensenyawaan bagi lelaki
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen