Monday 19 May 2014

Get Clean Water Pitcher - Murah dan Jimat!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...
Saya yakin dan pasti yang setiap rumah ada water pitcher  cuma yang berbeza hanyalah dari segi brand..betul ke tidak?

Memperkenalkan Water Pitcher Shaklee yang sangat canggih kerana anda tidak perlu bersusah payah dan bimbang lagi keadaan air dimana anda berada sama ada bercuti, balik kampong, berkelah atau dimana sahaja anda berada.Tambahan lagi mana yang ada anak kecil tak perlu risau untuk membancuh susu anak kecilnya kerana adanya Water Pitcher Shaklee yang dapat membantu untuk dapatkan air yang bersih dan enak.
 
Apa yang uniknya, kita boleh letak dimana sahaja.. atas meja makan atau dekat dengan dapor, ringan dan senang dibawa kemana sahaja. Ada penunjuk aras yang menandakan bila waktu kita perlu tukar filter baru tanpa perlu kita risau akannya. Boleh diisi dalam kuantiti sebanyak 303L (80 gelen) air pada satu-satu masa. Jadinya jimat dan mudah.
 
 
Ni saya nak bagi lihat perbezaannya antara air yang tak ditapis dan air yang ditapis menggunakan Jug Water Pitcher Shaklee

Sebelah kanan adalah air yang belum ditapis, manakala sebelah kiri air yang telah ditapis menggunakan Jug Water Pitcher Shaklee...jadinya mana satu pilihan anda!!!

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen