Friday 9 May 2014

Kenapa Memilih Cologen Powder Shaklee?

Pernahkah anda survey harga kolagen yg berada di pasaran ..saya dulu rajin gak survey2 harga kolagen ni. Ada yg beratus tapi hanya 15 sachet di minum 2-3 kali sehari..mak aiii mahalnya.  Kadang harga kolagen jenama lain banyak yg murah tetapi mengandungi lobata bahan yg dikaitkan menjadi punca penyebaran cyst membiak.
Ada jugak kolagen murah di pasaran tetapi sekotak stoknya untuk seminggu sahaja. Bila darab dengan sebulan wahh kosnya mahal jugak beb.


 Dalam kumpulan supplemen Shaklee, bagi yang tak suka pil atau nak tambahan Colagen, Shaklee Collagen Powder ni (SCP)  begitu istimewa hinggakan sape yg makan pasti repeat order. nak tahu apa yang membuatkannya jadi istimewa?

Meh meh kita lihat dan amik tahu kenapa SCP Shaklee Collagen Powder begitu selamat dan berkesan? Shaklee Collagen Powder merupakan supplemen kolagen hebat yg mengandungi 4000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Colagen, kolagen yg berkualiti tinggi dan tulen yg diekstrak daripada sisik ikan merah.
Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira2 1000 dalton dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

 KESAN DAN MANFAAT PENGAMBILAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

  1. ANTI PENUAAN :  Mengurangkan liang-liang pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan. 
  2. MENGHIDRATKAN : Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan berkupas pada muka.
  3. MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT: Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan.
  4. MELICINKAN : meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit.
  5. MENYUBUR : Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal  dan bersinar.
  6. MENCERAH : Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit.
  7. MENEGANG: Membantu menegang dan menganjalkan payudara
FAEDAH TAMBAHAN KOLAGEN : MENYOKONG KESIHATAN SENDI DAN MENGUATKAN TULANG. MEMBANTU MENGEKALKAN OTOT DI DALAM MATA SUPAYA LEMBUT.

Halangi tanda awal penuaan dengan memperlahankannya melalui pengambilan supplemen kolagen. Jika anda ingin mempunyai kehidupan yang hebat, rasa lebih muda, jagalah kesihatan dan berikan tubuh anda bekalan kolagen yang mencukupi.

Usia 30an elok dah nak start amik Collagen powder ni sebab kolagen semulajadi tubuh mula hilang seawal usia 30an. Jom kita berkolagen. Saya pun dah jatuh cinta dengan SCP ni mula promo Disember 2012 yang lalu.

Pilihan di tangan anda. Better late than never. Tapi kalo late sangat bimbang kolagen tak meresap sepenuhnya lah hahaha..ye tak. jangan tunggu umur dah 50an baru nak berkolagen bagai :)



 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen