Monday 12 May 2014

Khasiat ESP Shaklee

Selalu dengar orang sebut ESP tapi tak sure sangat ESP tu apa? untuk apa? betul ke berkesan?
Inilah hot seller di Shaklee...
Sekejap je restock pastu liccinnnn....
Sila la baca khasiat ESP ye...:-)

ESP adalah singkatan bagi ENERGIZING SOY PROTEIN

Sebab utama ESP tersangatla popular dan produk yang paling laris ialah kerana ESP membekalkan sumber protein. Semua tau kan badan kita perlukan sumber protein. Dalam pemakanan seharian kita sumber protein ada dalam ikan, ayam, daging. Tapi kenapa everyday makan lauk ayam tapi kerap juga tak sihat. Tak cukup ke? Haaa....untuk pengetahuan, ikan, ayam, daging tu kan kita masak dulu before makan. So bila dah masak, dah kena panas api, of course kandungan protein tu akan musnah dan yang tinggal.....tak cukup untuk badan kita yang kerja kadang-kadang more than 12 hours ni.

ESP sesuai utk semua. Utk org yang ada GASTRIK? Lagilah sesuai! Ramai yang telah berpuas hati menggunakan ESP Shaklee ni.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen