Saturday 17 May 2014

Kurus & Langsing dengan Cinch Shake Mix Shaklee

Setiap kali anda minum Shaklee Cinch, anda akan mendapat 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut (dicadangkan diambil bersama dengan 1 sudu ESP). Ini penting, kerana protein digunakan untuk membina otot, dan ototlah menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protein juga boleh menahan kelaparan, yang mana boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan. Tidak lupa juga kepada Leucine – nutrisi penting di dalam Cinch untuk keperluan tubuh kita.

Sedang mencari satu minuman PROTEIN SHAKE yg boleh kontrol mkn sbb uolss terlalu mkn banyak skrg dan boleh bg rasa kenyang yg lama

Mengurangkan berat badan menjadi semakin sukar walaupun ia nampak mudah.
Dan sebab itulah, SHAKLEE yang telah berpengalaman selama lebih 50 tahun dalam bidang nutrisi menjadikannya suatu yang lebih MUDAH & SELAMAT dengan CINCH SHAKE MIX.

CINCH SHAKE MIX mengandungi leucine yang merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat dalam protein tertentu. Ujian klinikal yang telah dibuat ke atas formula leucine telah menunjukkan dapat mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak (lean muscle mass).
Mereka yang telah menjalani program ini telah kehilangan lemak, berat, inci dan pada masa yang sama mengekalkan otot mereka. 
 
Ini bermakna, walaupun anda sudah mendapat berat yang ideal, kulit dan otot anda tidak akan menggeleber.
 
 Di antara kebaikan CINCH ialah:- 
  • Memberikan rase kenyang berjam-jam lamanya
  • Mengurangkan selera makan bagi anda yg tak boleh control nafsu makan
  • Menberi tenaga berpanjangan so anda tak cepat penat walaupun melakukan pelbagai aktiviti harian
  • Meningkatan metabolisme badan
  • Memelihara otot bagi mengelakkan anda gemuk semula dgn cepat bila dah kurus
  • Anda boleh mengambil carbo spt nasi dsb tetapi dgn kadar yg sedikit 
  • Menghilangkan lemak yg berlebihan dan mengurangkan inci pada badan

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen