Monday 26 May 2014

Kurus sebelum raya

Assalamualaikum semua..
Tak sampai sebulan lagi menjelangnya bulan puasa....msti ramai yang dah simpan angan-angan nak slim semasa puasa sebabnya nak pakai bj yang cantik kan?

Siapalah yang taknak kurus kan..Tapi ada jugak orang yang taknak kurus..Dia suka gemuk..Tapi bukan gemuk yang memang kategori gemuk..Just sedang-sedang saja atau bak kata orang, badan sedap-sedap tu..ahaaaa..

Dalam Shaklee pun ada produk khas untuk anda yang nak kuruskan badan. Yaa..dalam Shaklee semuanya ada..Nak cantik, nak gemuk, nak kurus, nak hamil, nak subur..just name it..kami boleh membantu anda untuk anda mencapai apa yang anda inginkan..Kita sekadar berusaha..tapi Allah jualah yang tentukan semuanya..Yang pasti, kesemua produk Shaklee adalah SEMULAJADI, SELAMAT DAN BERKESAN.
 
 
Nak capai sesuatu matlamat perlu ada target dan sekiranya nak slim untuk raya nanti dh boleh mulai dari sekarang. In sha allah jika konsistan mmg akan membuahkan hasil yang berbaloi-baloi.
 
Protein sangat diperlukan untuk membantu tingkatkan metabolisme badan, meningkatkan pembinaan otot, menjaga nafsu makan serta menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein mampu membakar kalori sehingga 35%. Banyak juga kan? Pengambilan protein dapat memberikan kesan kenyang yang lama serta menghalang semula kenaikan berat badan dengan mudah. Pilihan protein yang ada adalah Cinch Shake Mix dan ESP. 
 
 
 
GET THE SHAPE FIRST, THEN LOST THE WEIGHT!
 
Jika anda berniat dan dalam proses mencari suplemen untuk menurunkan berat badan anda, jangan malu-malu untuk hubungi saya bagi membantu anda mencapai impian anda. Dah ramai yang berjaya mengurangkan  berat badan mereka. Dan ada antara mereka juga yang berjaya memakai semula baju lama mereka yang dulunya tidak muat. Anda bila lagi?
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen