Monday 12 May 2014

Penangan Alfalfa Complex



Wow..hebatnya penangan alfalfa; raja segala tumbuhan ni. Bagi isteri-isteri yang lepas bersalinkan anak yang berasa semakin dingin terhadap seks, rasa sakit melakukan hubungan kelamin, mengalami masalah keputihan yang banyak, haid yang tidak teratur, rasa longgar pada "Cik V", buah dada makin mengendur, rasa kekeringan dibahagian faraj ketika bersama suami dll anda boleh mengambil Alfalfa Complex Shaklee.


Sekiranya isteri-isteri ada mengalami gejala-gejala seperti yang disenaraikan menunjukkan anda kekurangan hormon estrogen dalam tubuh. Hormon estrogen yang mencukupi dalam tubuh akan memberikan anda kesan kewanitaan yang ketara seperti buah dada yang cantik dan haid yang teratur.  Ketandusan hormon estrogen juga akan mempercepatkan proses penuaan dan akan mengetahuinya apabila melihat kulit yang semakin kering terutama di bahagiaan muka dan kedutan pun semakin jelas kelihatan. Kekurangan hormon estrogen juga menyebabkan seseorang wanita itu akan cepat mengalami Menopous.
 
 
 
Kelebihan Supplement Alfalfa Complex Shaklee
Alfalfa Complex merupakan Shaklee Signature yang dicipta oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an. Kelebihan Alfalfa Complex Shaklee yang anda patut tahu adalah:

1. Dituai dari tanaman alfalfa organik (Medicago sativa)di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos iaitu baja bebas kimia.

2. Daun Alfalfa hanya dipetik apabila mencapai tahap kematangan secara semulajadi kerana daun-daun yang matang adalah kaya dengan klorofil yang memberi manfaat kepada manusia

3. Proses pengeringan daun-daun Alfalfa secara pengudaraan semulajadi untuk mengekalkan kandungan nutrisinya. Manakala bahagian lain yang tidak penting pada daun-daun Alfalfa dilupuskan

4. Daun-daun yang telah kering akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet.

5. Keseluruhan proses pengasilan tablet Alfalfa Complex dijalankan dibawah pengawasan yang sangat ketat dan teliti oleh Shaklee.

6. Setiap tablet yang dihasilkan mengandungi 300mg Alfalfa semulajadi

7. 10 biji Alfalfa tablet menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu


 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen