Wednesday 7 May 2014

Set Kesuburan Shaklee

Lebih dua puluh tahun lalu, masalah kesuburan telah meningkat secara mendadak. Sekurang-kurangnya 25 peratus daripada pasangan yang merancang untuk ada bayi akan menghadapi masalah mengandung dan lebih banyak pasangan yang beralih kepada rawatan kesuburan untuk membantu mereka mempunyai keluarga.
Rawatan kesuburan yang paling senang 
adalah melalui supplemen sekiranya anda tiada masalah lain seperti berikut:

• Kegagalan ovulasi (termasuk Sindrom Ovari Polycystic)
• Kerosakan Tubal
• Endometriosis
• Masalah lelaki

Kini terdapat banyak pengetahuan saintifik tentang penggunaan suplemen nutrisi dan kesan yang baik mereka terhadap kesuburan kedua-dua lelaki dan perempuan.Seperti yang anda akan lihat, suplemen ini boleh menjadi sangat berkesan dalam mengimbangkan semula hormon anda, serta memperbaiki kesihatan anda dan pasangan secara keseluruhan. Kesihatan sistem pembiakan (reproduktif) dan kesihatan badan secara umum adalah sesuatu yang penting untuk KEHAMILAN berlaku dan mengelakkan KEGUGURAN akibat rahim yang lemah. 

Supplemen adalah perlu kerana diet terbaik di dunia mungkin tidak mengandungi semua nutrien yang anda perlukan untuk memberi anda peluang terbaik untuk hamil.

Mari ketahui lebih kanjut tentang nutrisi yang penting untuk persediaan HAMIL. Maklumat berikut adalah cadangan vitamin SHAKLEE yang boleh diambil untuk meningkatkan KESUBURAN LELAKI/WANITA dan meningkatkan kesihatan badan secara umum. 
 
Set kesuburan shaklee untuk wanita mengandungi Vitalea, B Complex, Vita-C, dan GLA Complex, manakala untuk lelaki mengandungi Vita Lea, B complex, Vita C dan Zinc Complex.


Multivitamin dan Multimineral (Vita Lea) membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Pendekata ia memenuhi ruang2 kosong dalam tubuh kita di mana mungkin kita tak cukup vitamin/mineral dari diet kita. Jadi bila badan dah cukup nutrien, pasti ia dapat berfungsi dengan lebih cekap.

Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida. 

Vitamin C pula untuk pembinaan dan pemulihan sel.

Vitamin/produk yang memainkan peranan dalam kesuburan ini adalah GLA Complex untuk wanita dan
Zinc Complex untuk suami. 

Bagaimana kedua-dua vitamin ini berfungsi?

GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. Zinc pula membantu menguatkan sperma.

Gabungan nutrien di atas memberikan anda harapan untuk menimang cahaya mata.. Jangan lupa berdoa pada Tuhan agar dikurniakan anak. Yang penting, harus jangan berhenti berusaha & berharap pada-Nya.


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen