Sunday 18 May 2014

Set Kurus Shaklee

" Apabila anda menahan lapar dan skip waktu makan, metabolisma badan akan menjadi rendah dan badan tidak membakar kalori yang sepatutnya dibakar"

Jadi SET KURUS SHAKLEE amat disarankan untuk membantu mengurangkan berat badan secara sihat dan semulajadi tanpa perlu berlapar.Di samping itu ia harus disertai dengan tabiat pemakanan yang seimbang dan terkawal serta sedikit senaman.

Jika anda berdisiplin dan konsisten dalam mengamalkan supplemen shaklee, mengawal pemakanan serta sedikit senaman, insyaAllah impian untuk kurus akan tercapai.



Secara amnya,set kurus shaklee bertindak melalui 3 cara :
  1.  detox
  2.  bakar atau pecahkan lemak 
  3. bina otot atau tingkatkan metabolism
1) Detox
- Herbalax - kombinasi daripada tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional bagi membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Ia diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melaluiu pembuangan air besar.

-Alfalfa - bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh lecithin dan omega.

2) Bakar atau pecahkan lemak
-Lecithin - diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Juga membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh.

-Omega guard - membantu proses memecahkan lemak dan mengawal selera makan.

3) Membina otot atau meningkatkan metabolism
-Cinch shake - didatangkan dalam 3 perisa iaitu coklat, vanila dan cafe latte. Ia adalah protein soya yang membantu rasa kenyang, meningkatkan metabolisma badan serta mengandungi Leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan supaya badan anda tidak mengeleber setelah berat turun nanti.

-ESP - sumber protein yang mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses menurunkan berat badan

Ataupun boleh memilih set ini untuk kuruskan badan.


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen