Tuesday 10 June 2014

Berpuasa bersama SHAKLEE

Assalamulaikum dan selamat pagi
Dah tak lama nak berpuasa kan?tentu ada di kalangan yang dok marathon ganti puasa kan?

 Di bulan Ramadhan adalah masa untuk kita merehatkan perut daripada disogok dengan macam-macam makanan dan ia juga dipanggil bulan untuk NYAHKAN TOKSIN...sebabnya masa siang kita berpuasa dan hanya akan berbuka bila terbenamnya matahari....masa tu jugakla kita berpeluang untuk merasai peritnya orang-orang yang selalu tidak dapat makan ataupun dengan kata lain tidakla semewah kita makan selain bulan Ramadhan.


Ini adalah produk shaklee yang tinggi permintaan ketika ketibaan ramadhan...tapi sebenarmya bukan di bulan Ramadhan pun ada permintaan tetapi tidakla sehebat permintaan di bulan Ramadhan.

Untuk ibu bapa yang mahukan bertenaga, kekal sihat semasa Ramadhan, bolehla dapatkan suplemen dengan kadar segera kerana risau akan kehabisan stok.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen