Sunday 15 June 2014

Cantik dengan COQ Health


Satu lagi produk terbaru Shaklee yang memang best!!..iaitu CoQ Health Plus. Bukan setakat untuk kesihatan jantung...malahan boleh memberi manafaat kepada kesihatan kulit.

Kenapa?..sebab bahan yang terkandung di dalam Coq Health Plus ni...semua natural. CoQ10 ialah nutrien larut lemak semulajadi yang terdapat dalam setiap sel badan. Ia bertanggungjawab menhasilkan tenaga dalam setiap sel. Ia juga merupakan antioksida semulajadi..

Dan yang lebih menarik CoQ10 juga membantu membaiki peredaran darah. Ini bermaksud ia membekalkan oksigen dan nutrisi untuk menghasilkan sel baru yang lebih muda. Dalam erti kata lain. CoQ10 membantu kulit lebih cerah dan berseri.
CoQ10 juga untuk perlindungan matahari semulajadi, meningkatkan kesuburan dan meningkatkan tenaga lebih2 lagi jika anda mengalami sindrom keletihan yang kronik dan juga mampu untuk meningkatkan keupayaan mental (migrain, sakit kepala dan loya)
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen