Wednesday 11 June 2014

FIFA World Cup 2014


 
World cup datang lagi...!!
Mesti ramai yang berjaga malam atau bangun pepagi buta kan?sebabnya nak tonton pasukan kegemaran masing2...ada tu yang dh siap tampal jadual pasukan masing2...sungguh bersemangat!
 
Tengok bola pun kenala jaga jugak kesihatan...jangan sebab bola, kesihatan terjejas..saya ada nak syorkan beberapa suplemen untuk penonton tegar bola sepak dunia yang bakal berlangsung tak lama je lagi..
 
Antara yang saya syorkan ialah:-
 
CINCH ENERGY TEA MIX
Dengan pengambilan Cinch Energy Mix Tea ni, anda akan lebih bertenaga dan boleh berjaga malam tanpa rasa mengantuk. Selain itu, teh ini jugak untuk turunkan berat badan dan mengurangkan inci..
 
 
VITALEA
Vitalea dapat membantu anda lebih bertenaga walaupun tidur tak cukup gara-gara menonton bola sampai larut malam. Selain itu, vitalea jugak mempunyai Vitamin A yang mana elok untuk mata.
 
 
PHYTOCOL-ST
Ia dapat membantu dari segi pengawalan kolestrol yang boleh menyebabkan kepada sakit jantung, darah tinggi dan sebagainya. Takkan tengok bola je kan?mesti dan pasti jajan akan menemani anda beserta dengan air berkarbonat...ye atau tidak?
So, dengan pengambilan Phytocol-ST ia dapat membantu dari segi kolestrol dalam badan.
 
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen