Sunday 15 June 2014

Ikhlas Dari Seorang Ibu

Assalamualaikum dan selamat pagi

Hari ini nak share testimonial sendiri bila mengambil ESP, Alfalfa dan Ostematrix untuk tujuan penyusuan kerana masa anak pertama dan kedua tidak terbuka hati untuk mencuba Shaklee..

 
Nak kongsi pasal Shaklee ni…kenapa saya sukakannya..
Saya ambik 3 produk Shaklee iaitu:

~ESP – saya ambik ESP sebab saya suka makan kerana menyusukan anak. Alhamdulillah susu bertambah meriah & lebih bertenaga.

~Ostematrix –mengambilnya sebab selalu sakit belakang bila lama menyusukan anak & ia terbukti berkesan memekatkan susu badan.

~Alfalfa – saya selalu sembelit tetapi sekarang tidak lagi sejak mengambil alfalfa…suka99x….ia juga menggalakkan pengeluaran susu bagi ibu2 yang menyusu macam saya…

Pendek kata, saya sangat2 berpuas hati & harganya tidakla mahal…kepada ibu-ibu yang belum mencuba mmg digalakkan mencuba..pasti tidak menyesal...
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen