Saturday 7 June 2014

Kenapa Join SHAKLEE?

Assalamualaikum semua...
Kawan-kawan sering bertanya mengenai KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE?sedangkan banyak lagi yang boleh saya join...


Sebenarnya saya telah jatuh cinta dengan produknya yang mana kali pertama saya mengambilnya semasa mengandungkan anak ketiga saya, Humaira Aisyah. Ketika itu kandungan saya baru je 6 minggu tetapi keinginan nak mencuba shaklee membuak-buak bila melihat ramai yang dok post dan testimonial yang berjaya setelah mengamalkan shaklee.

Terlalu banyak benefit yang akan kita dapat sekiranya join SHAKLEE...hanya orang yang berdaftar sahaja tau bahawa nikmatnya wang hasil kerja bulan lepas masyuk ke akaun masing-masing ketika yang lainnya poket hampir kering...tak kisahla 2,3,4,5 angka pun...janji ia hasil dari titik peluh kita mengwarwarkan mengenai kebaikan produk shaklee...bak kata omputih "sharing is caring".. dan itulah sebenarnya apa yang SID buat selama ini...sebarang kebaikan mengenai produk dikongsikan bersama..


Antaranya ialah:-
  • Sentiasa selamat
  • Sentiasa berkesan
  • Sentiasa mesra alam
  • Diskaun keahlian yang hebat
  • Hanya serendah RM65 boleh memulakan perniagaan
  • Income bulanan 3, 4, 5 dan sehingga 6 angka
  • Tak perlu jumpa customer, online sahaja
  • Senang nak order barang
  • Tunjuk ajar dari otai Shaklee
  • Rapatkan hubungan dengan ahli keluarga mahupun rakan-rakan
  • Tingkatkan keyakinan diri
  • Perkongsian secara dalam kumpulan secara online
  • Shaklee Sangat terkenal dari dulu (tak percaya boleh tanya mak ayah kita)
  • Rangkaian produk yang besar
  • Berpeluang bercuti / umrah
  • Dapat bonus kereta
  • dan lagi dan lagi....
  REZEKI HANYA DITENTUKAN OLEH ALLAH, KITA PERLU USAHA, DOA DAN TAWAKKAL.

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen