Monday 9 June 2014

Omega Guard untuk Ibu Hamil

Apa penting sangat neurogain atau omega guard dari Shaklee ni kepada ibu megandung? Meh story mori sket.
Ibu yang mengandung pastinya mahukan yang terbaik buat anak. Kita mahukan anak yang sempurna sifatnya, baik budi pekertinya, serta cerdas pemikirannya. Ibu mengandung disarankan memberi bekalan rohani kepada anak di dalam kandungan dengan sentiasa mengalunkan bacaan-bacaan ayat Al-Quran. 
Selain bekalan rohani, ibu hamil juga ingin melengkapkan nutrien bagi membantu perkembangan otak bayi. Bab pemakanan memang di titik beratkan. Ibu zaman sekarang semua nya bijak2 belaka, semua sudah tahu kepentingan Omega-3. Ibu-ibu bijak sudah tahu kepentingan Omega bagi membekalkan DHA bagi membantu perkembangan otak bayi.

 Jadi, ramai ibu-ibu hamil yang mengambil supplement bagi mencukupkan nutrien buat si kecil. Kerana apa? Kerana semua mahukan anak-anak mereka cerdas dan pintar. Masa terbaik untuk consume Omega ini adalah pada trimester ketiga bagi ibu hamil.
Omega-3 memang baik untuk perkembangan otak bayi dan ia juga bagus buat si ibu. Kenapa bagus buat ibu? Sebabbbbb, omega-3 merupakan asid lemak yang di perlukan oleh badan. Asid lemak dari omega-3 boleh memecahkan lemak, merendahkan kolestrol dan paras trigliserid, merendahkan tekanan darah dan mencegah kematian mengejut disebabkan denyutan jantung abnormal..
Pilihan saya sekiranya ada rezeki utk mengandung semula pastinya Omega Guard dari SHAKLEE. Apa kata anda? Apa pilihan anda? Tepuk dada tanya lah selera dan poket anda hihihihi..

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen