Saturday 21 June 2014

Ostematrix dan Kehamilan

Anda ibu hamil yang tidak suka akan minum susu? Ramai di kalangan kawan-kawan bertanyakan kepada saya bagaimana nak atasi lenguh-lenguh kaki semasa hamil...

OSTEMATRIX jawapannya...Biasanya time peknen ni memang sakit badan, lenguh-lenguh, sakit sendi. Tak boleh tidur malam sebab semuanya serba tak kena kan? Saya pun dah laluinya dulu.

Masa saya mengandung anak sulung dan kedua, tak pernah ambil supplement Shaklee ni sebab tak bertemu jodoh lagi. Hehehe..  Tapi bila mengandung anak ketiga Alhamdulillah jodoh saya sampai untuk berShaklee. Memang best masa tu.

Saya memang syorkan Ostematrix ni pada kawan-kawan yang mengandung dan mereka kata memang bagus sangat. Sakit belakang dah kurang, bangun dengan cergas, senang buang air besar dan takde dah cramp lagi.
 
Bagaimana Ostematrix membantu ibu-ibu hamil ye?

♥ mendapat kalsium yang secukupnya untuk ibu dan anak.

♥ mengoptimumkan pengambilan kalsium dengan formulasi vit D, magnesium yang 
    memastikan serapan yang bagus utk tulang
♥ menghilangkan lenguh-lenguh dan sakit belakang
♥ bangun dengan cergas tanpa rasa letih
♥ sistem penghadaman kerana ia mampu melawaskan
♥ tiada lagi cramp, simpul biawak masa mengandung.

 
 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Rakan Shaklee Anda :-
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805)
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com
♥ FB Page: Peminatvitamin
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen