Friday 6 June 2014

Pengedar Sah SHAKLEE Sekitar Wangsa Maju/Keramat/Putrajaya

Assalamualaikum semua
Teringin dan berminat untuk mencuba atau membeli produk Shaklee tetapi tak tau macam mana nak dapatkannya?
Jangan risau...pasti ada jalannya

Saya, Nik Azimah bt Awg Hamat, ID 894805 merupakan pengedar sah dan bertauliah Shaklee.


Saya beroperasi di sekitar Wangsa Maju dan Putrajaya dan COD boleh dilakukan di tempat-tempat yang telah dipersetujui bersama sekitar Putrajaya dan Wangsa Maju. Selain itu, penghantaran melalui Poslaju juga disediakan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Bagi COD sekitar Putrajaya dan Wangsa Maju, penghantaran boleh dilakukan selepas waktu bekerja iaitu selepas jam 5.30 petang (prefer malam sebab husband ada sekali).

Saya juga ada menyediakan COD di sekitar Bachok, Kelantan TETAPI hanya ketika pulang bercuti di kampung sahaja.

 Semoga anda gembira berurusan dengan saya sebab matlamat utama saya adalah untuk membantu anda di luar sana mendapat kesihatan dan kehidupan yang lebih baik dengan Shaklee.

Salam sayang buat semua :)
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen