Thursday 12 June 2014

Vitamin Pengerat Kasih Sayang Suami Isteri

Mesti ada yang tertanya-tanya dan tak sabar nak baca kan...?hehehe
sabar ye syaang sayang semua...

Proses kelahiran anak menyebabkan otot bahagian dalaman wanita menjadi tidak ‘sekencang’ dahulu. Rawatan perlu dilakukan bagi mengembalikan ‘keremajaan’ otot tersebut.

Kebanyakan wanita yang baru melahirkan anak sering merasa letih dan kurang bermaya. Ada juga yang hilang ghairah untuk melakukan hubungan intim dengan suami. Sindrom ini biasanya berlaku kerana hilang keyakinan diri akibat beberapa faktor. Antaranya perubahan bentuk badan dan letih berpunca daripada kurang tidur. Situasi ini membuatkan si suami merasa dipinggirkan dan tidak mendapat perhatian yang sewajarnya.

Untuk menyemarakkan kembali hubungan suami isteri, saya  mengesyorkan 2 supplement dan vitamin seperti berikut:



VITAMIN E
Vitamin E dikenali juga sebagai ‘vitamin seks’ selain daripada berfungsi sebagai vitamin anti-penuaan yang tinggi antioksida. Vitamin E terlibat secara langsung dalam pembentukan hormon yang melibatkan seks dan kesuburan iaitu androgen, estrogen dan progesterone. Uniknya Vitamin E Shaklee kerana ia turut dilengkapi dengan Selenium. Jumlah selenium yang mencukupi sangat penting dalam mencapai puncak prestasi seksual.

ALFALFA COMPLEX
Alfalfa adalah Raja kepada segala tumbuhan. Ia membantu merawat masalah keputihan pada wanita. Sifatnya yang mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, ia sangat membantu dalam “hubungan” suami isteri (to enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara. Memang sangat bagus diambil oleh wanita & para isteri.

Selain itu, boleh jugak add on Energizing Soy Protein (ESP). Kerana ESP menyediakan sumber tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll. Oleh itu, ESP sangat membantu para wanita & isteri mengatasi masalah keletihan mereka yang telah seharian bekerja di pejabat dan di rumah. Adalah satu bonus jika payudara anda kembali anjal dgn bantuan ESP! Malahan ada juga yg memberi testimonial yg mendapati kulit wajah dan seluruh badan menjadi semakin putih dan mulus!

Buat para wanita & isteri, jom kita hangatkan kembali hubungan intim ini

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. --------------------------------------------------- Hubungi saya dengan sms/call/whatapps ke 017 3430922 atau email nik_azimah81@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen