Thursday 3 July 2014

Kenapa PERLU Jadi Ahli SHAKLEE?

Apa yang istimewanya Shaklee ni yer, makin hari, makin ramai yang jadi member Shaklee...Berbaloi-baloi sangat ker...bak kata pepatah 'Tak kenal maka tak cinta'.. kalau dah kenal maka bercinta-cinta la pulak.....

Pada sesiapa yang masih lagi tercari-cari peluang bisnes yang sangat fleksible dari segi masa dan kesibukan harian.. inilah satu-satunya bisness yang tidak memerlukan sesiapa jua untuk wajib kekelas, semuanya hanya dihujung jari anda...macam mana tu yer.... wokey...saya akan terangkan satu-satu yer....
Adakah sesiapa disini :
  1. Sedang mencari bisnes online dan berminat untuk menjana pendapatan secara sambilan?
  2. Sedang atau merancang untuk berhenti kerja dalam tempoh terdekat ini?
  3.  Bosan dengan jadual kerja yang memaksa anda kerja lebih masa dan selalu balik lewat untuk mengejar overtime? 
  4. Seorang surirumah dan sudah boring melakukan rutin harian yang sama?
Kami disini memberi peluang kepada anda untuk membina kejayaan serta kehidupan yang lebih baik dan sihat untuk keluarga dan sesiapa jua.
 
Keistimewaan Shaklee
  • Sentiasa Selamat, Berkesan dan Mesra Alam.
  • Lebih daripada 35,000 ujian kualiti telah dijalankan.
  • Lebih daripada 350 ujian kontaminasi dijalankan ke atas setiap ramuan baru untuk bahan pencemaran berbahaya.
  • Bahan semulajadi yang paling halus dan tulin.
  • Sentiasa selamat untuk diri, keluarga dan bumi.

  • KENAPA PERLU MENDAFTAR DIBAWAH SAYA?

    Apabila sahaja anda mendaftar dibawah saya, anda akan dimasukkan ke SPECIAL GROUP kami untuk mengetahui lebih lanjut lagi testimonial yang berjaya dan maklumat mengenai produk-produk Shaklee dimana anda akan mendapat bimbingan dari keluarga besar yang terdiri daripada insan-insan yang BERJAYA dan HEBAT.  
     
    Peluang bertemu MENTOR secara online ataupon offline untuk lebih yakin dan positif, semuanya dengan usaha dan keyakinan yang tinggi. Amalan rohani menjadi santapan utama untuk mereka lebih bersyukur kepadaNYA. Peluang kenaikan pangkat untuk anda yang gigih berusaha dan ganjaran hebat menanti anda. 

    Anda akan didedahkan dengan rahsia-rahsia bagaimana menjalankan busines secara online. Banyak yang boleh diperolehi disini dan rasakan AURA KEJAYAAN melalui testimoni mereka yang telah berjaya dalam perniagaan online ini.

    Khidmat nasihat PERCUMA akan diberikan kepada anda. Usah risau kerana anda tidak akan dibiarkan berseorangan tanpa hala tujuan. Kami sentiasa sedia membantu.
     
    Apabila anda berada dikalangan mereka yang telah BERJAYA, anda dapat rasakan AURA POSITIF masuk kedalam minda anda untuk maju kehadapan dan melangkah meraih kejayaan!  
     
    Di Shaklee menawarkan sistem online untuk lebih mudah dan jimat masa untuk menguruskan stok anda atau penghantaran barangan kepada pelanggan, kerana semuanya diuruskan diatas talian. Pesan dan bayar sahaja....mudah bukan ...kerana semuanya hanya dihujung jari anda sahaja. 

     
    BAGAIMANA CARANYA UNTUK MENJADI AHLI SHAKLEE?
    Pendaftaran boleh dilakukan melalui dua cara iaitu :-
     
    1) membayar Yuran Pendaftaran sebanyak RM75.00 (semenanjung) atau RM85.00 (sabah dan sarawak). Yuran keahlian adalah SEKALI SEUMUR HIDUP.
     
    ATAU
     
    2) Untuk keahlian PERCUMA anda perlu membuat pembelian melebihi 200points UV (Unit Value) dalam satu invoice (resit) (bersamaan dengan RM670.00 (semenanjung) dan RM850 (sabah dan sarawak).
     
    Anda boleh menghubungi saya dan saya akan uruskan pendaftaran keahlian anda atau pergi sendiri kecawangan Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya : 894805 sebagai SPONSOR anda. 
     
    KEAHLIAN DAN CARA UNTUK MENDAPATKAN BONUS

    Anda boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli (25% less than retail price)..jimat bukan?
     
    Sekiranya anda cuma nak makan sendiri, anda tidak perlu risau untuk maintain point (uv) bulanan atau minimum pembelian. Tidak wajib untuk membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian melainkan anda ingin memulakan bisnes bersama Shaklee.
     
    TETAPI, jika anda mahu mulakan bisnes dengan Shaklee untuk mendapatkan bonus-bonus tertentu, anda perlu dapatkan points (uv) yang telah ditetapkan. 
     
    Shaklee menawarkan untung runcit yang berbaloi-baloi.
    Shaklee menawarkan 3C iaitu : Cash, Car dan Convention.

    Cash = Setiap distributor Shaklee berhak mendapat cash bonus apabila mencapai 150uv dan ke atas setiap bulan. Sangat lumayankan - rajin = UV akan meningkat.. banyak UV, banyaklah cash yang dapat... mudah bukan? Beli untuk diri sendiri pon dah dapat "CASH BACK".. jimat dan sangat menguntungkan.
     
    Car = Shaklee menawarkan "car bonus" iaitu elaun kereta dalam bentuk cash. (boleh guna untuk ansuran kereta baru / kegunaan sendiri...menarik bukan?
     
    Convention = setiap tahun, Shaklee akan menganjurkan Majlis Konvensyen Shaklee yg diadakan samada di luar mahupun di dalam negara. Pihak Shaklee juga menawarkan pakej umrah untuk dan pakej bercuti untuk pencapaian yang memberangsangkan. ...Seronok bukan?
     
    Anda berminat, saya ucapkan Selamat Datang kepada ahli-ahli Shaklee yang baru mendaftar dibawah group saya. Lebih ramai, lebih AURA POSITIF meresap dalam minda anda untuk berjaya... Insya Allah.
     
    Apa fikir lagi... hubungi saya untuk keterangan lanjut.
     
    Produk Shaklee ni adalah suplemen semulajadi memang TERBUKTI selamat, berkesan dan mesra alam...dan saya adalah pengamal suplemen SHAKLEE, menjadikan kesihatan saya bertambah lebih baik.

    ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

    Rakan Shaklee Anda
     Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
    ♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
    ♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
    ♥ FB Page: Peminatvitamin 
    ♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

    3 comments:

    Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen