Friday 4 July 2014

Rahsia Kulit Cantik dengan Vivix Shaklee

Bulan ni promo untuk VIVIX ye kawan-kawan...elok benarla yang nak kelihatan cantik sempena bulan Syawal nanti....
Nak tak kulit yang berkedut kembali tegang, nampak lebih shining dan glowing? Meh saya share rahsia awet muda dengan Vivix Shaklee..

Vivix ni adalah antara tonik Shaklee yang sangat glamer . Hot seller gitu..

Kenapa Vivix ni hot seller? Ia adalah antara produk terbaik Shaklee.. Ia mengandungi ramuan semulajadi 4 bahan terbaik iaitu muscadine grape, purple carrot, elderberry dan polygonum cuspidatum. Saya memang kagum bila melihat perubahan yang berlaku dengan kebanyakan pengamal tegar Vivix.. Mereka nampak muda walaupun usia dan cecah hampir 50, malah ada yang lebih 50-an. Kulit tegang, bersinar-sinar, sihat dan bertenaga. Patutlah Shaklee mendakwa dengan Vivix, anda mampu looks 25 years younger and live 25 years longer.. Bukan kisah rekaan tapi lihat dengan mata kepala sendiri ye...selagi tak cuba selagi tu la kita tak tau penangan Vivix...


Anda ingin mencari supplemen untuk yang tersayang??Jadi, kalau ada yang sedang mencari supplemen untuk yang tersayang, apa kata cuba Vivix.. Saya gelarkannya tonik ajaib sebab ada banyak testimoni berkaitan masalah kesihatan yang sembuh selepas mengamalkan Vivix.

Vivix ni juga sangat sesuai untuk banyak lagi masalah kesihatan seperti imuniti, SLE, sendi, gout, darah tinggi, kolesterol, jantung, strok, diabetes, penyakit batin dan banyak lagi.. kadang-kadang ada juga beberapa masalah kesihatan yang baru pertama kali saya mendengarnya.

Harganya setara dengan kualitinya.. Health is wealth.. Bagi yang masih sihat mungkin tak nampak kepentingannya. Tapi apalah sangat dengan harga jika nak dibandingkan dengan pengorbanan orang tersayang.. Dan lagi satu.. mencegah lebih baik dari mengubati.

Saya tak nak nanti umur baru 40 tapi, dah nampak macam umur 60-70.. hehee.. Sebab tu elok amalkan Vivix dari sekarang. Biar nampak maintain macam 30 gitu..



Jika anda mahu beli sendiri vivix, sila klik link ini:-

saya mahu beli VIVIX

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda:-
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen