Friday 11 July 2014

Tips Cepat Hamil dengan GLA Complex

Impian setiap pasangan yang berumahtangga untuk dikurniakan cahaya mata, namun cabaran setiap pasangan tidak sama. Bagi pasangan yang cepat memperoleh zuriat, syukur Alhamdulillah, bagi yang sebaliknya, mungkin tips dibawah dapat membantu anda..

GLA (Gamma Linolenic Acid) menurunkan kolesterol dan ia membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut dan membantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan. Ia juga membantu dalam melegakan kesakitan dan kekejangan kerana GLA ditukarkan kepada prostagdalin E1.


 Bagaimana GLA Complex membantu untuk cepat hamil? 
 
GLA membantu  seseorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakini sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu subur. Di sinila fungsi GLA untuk membantu dalampenghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus terus ke tiub falapio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu sahaja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiup falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak 'kena' hari subur pun masih ada peluang lagi sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5 .

Jadi, puan-puan yang masih belum dikurniakan rezeki anak, cuba periksa cecair serviks anda. Kalau cecair tu tebal, kecoklatan dan kering, itu petanda yang kurang baik kerana ia boleh menghalang persenyawaan.

Untuk itu penting mengenali 'cecair kesuburan' kita ini.

Bagaimana pula kalau dah subur, adakah akan terlebih subur bila ambil GLA Complex? 

Jawapannya TIDAK. GLA Complex membantu mereka yang kurang subur, tapi kalau dah subur tu takdelah sampai sebulan 2-3 kali bertelur ^-^.

GLA Complex untuk salah satu suplemen kesuburan...klik untuk membuat belian

  ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen