Thursday 21 August 2014

Suplemen Shaklee untuk Anak Obesiti

Anak obes lazimnya mengalami masalah berat badan apabila dewasa kelak. Obesiti selalunya dikaitkan dengan penyakit kardiovaskular, pernafasan dan juga diabetes. Oleh itu kanak-kanak yang obes mempunyai risiko lebih tinggi mengalami masalah berkenaan. Dan yang pasti ibu bapa semestinya risau dan mencari jalan supaya obesiti anak tidak berterusan...


TAHUKAH ANDA pendapat pakar mengatakan anak yang OBES ini tidak perlu mengurangkan makanan TETAPI mereka PERLU MENGAMBIL MAKANAN YANG BERKHASIAT?
Dengan memakan makanan lebih sihat dan juga melakukan senaman. Proses pengurangan berat badan bukan berlaku sekelip mata tetapi memerlukan masa dan dorongan keluarga. Jangan sekali-kali mengurangkan makanan kanak-kanak tetapi berikan makanan lebih sihat seperti sayuran dan buahan. Pujian yang diberikan anda akan menambah sikap positif kanak-kanak dan ini memudahkan lagi proses pengurangan berat badan.

ADAKAH SUPLEMEN SHAKLEE YANG BOLEH MEMBANTU ANAK OBES?
Ada! Sudah pastinya Shaklee mempunyai rangkaian suplemen hebat untuk anak yang hebat. Bagi memastikan anak hebat cukup vitamin, zat mineral, kalsium, DHA dan protein selain dari pemakanan harian mereka, rangkaian Shaklee mengesorkan Mealshake yang lengkap dengan 19 multivitamin, protein, serat dan kalsium, Omega Guard dan Chewable Vitamin C.




Untuk keterangan lanjut mengenai ketiga-tiga suplemen di atas boleh klik di link di bawah
Info mengenai mealshake, omega guard dan vitamin c chewable
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

1 comment:

  1. Memang ibu bapa kena jaga pemakanan anak-anak..alhamdulillah ada shaklee..dapat membantu ;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen