Wednesday 10 September 2014

Atasi Stress dengan B Compleks

Assalamulaikum

Stress ini boleh saya simpulkan sebagai tekanan dimana tekanan itu mengganggu emosi, fizikal dan mental seseorang, menyebabkan seseorang itu tak boleh fikir secara normal. Dia akan rasa perasaan yang negetif menyelubungi diri dia sendiri seperti marah, gelisah, dan lain-lain yang negetif lagi. Tak mampu untuk tersenyum. Kadang-kadang diri tak boleh nak handle perkara kebiasaan yang dilakukan sebelum ni. 

Banyak penyebab yang boleh buat kita jadi stress. Antaranya kerja yang menimbun kat pejabat, masalah keluarga, pemakanan yang kurang seimbang dan kurang berkhasiat, merokok, lifestyle yang kurang sihat, tak cukup tidur, kurang bersenam, kurang komunikasi berkesan, selalu memencilkan diri dengan masalah. Kalau nak ditulis, seribu satu sebab stress ni boleh terjadi.

Sesiapa yang selalu sangat dilanda stress elok dan sesuai  sangat jika amalkan memakan B Compleks Shaklee. 

kenapa vitamin b dari shaklee?  
sebab vitamin B Shaklee lengkap adik beradik kumpulan B sebanyak 8 vitamin iaitu B1(thiamin), B2(riboflavin), B3(niacin), B5(panthotenic acid), B6(pyridoxine), B12(cyanocobalamin), Biotin, Acid Folic

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

1 comment:

  1. b complex memang sesuai untuk meredakan kemurungan dan tekanan....terbaik...!!
    jemput berblog walkig ke link sy..
    http://bit.ly/YwGoY4

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen