Thursday 11 September 2014

Kenapa Vitamin E dilabelkan sebagai Vitamin Kesuburan?

untuk suami dan isteri

Kenapa Vitamin E dan bukan vitamin lain?
 Ini adalah kerana:-
☛ Vitamin E boleh meningkatkan LIBIDO yang berperanan menghangatkan semula hubungan suami isteri yang dingin. Ia juga boleh mengurangkan risiko kanser prostat bagi lelaki.

☛ Sesuai untuk Para Suami yang mempunyai Masalah "Low Count Sperm"
~ Tambahan Selenium yang terdapat dalam vitamin E Complex Shaklee boleh meningkatkan kualiti air mani & mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan,terutamanya pada motilitas sperma.


Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual lelaki:

Pengambilan Vitamin E juga dapat meningkatkan kiraan sperma kerana memandangkan Vitamin E ialah Anti-oksidan, ia dapat melindungi tubuh daripada radikal bebas yang merosakkan sel (termasuk sperma).
Vitamin E juga meningkatkan Libido seseorang lelaki dengan membantu meningkatkan paras hormonTestosteron mereka. Tanpa hormon ini, seseorang lelaki akan cenderung untuk menjadi ‘dingin’.

Antara fungsi lain Vitamin E:
  • Lebih tenaga (seksual)
  • Ereksi yang lebih lama
  • Lebih mudah terangsang
  • Libido yang lebih kuat
  • Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat
Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual wanita:


Vitamin E membantu wanita menghasilkan prostaglandin yang boleh menurunkan kadar hormon prolactin. Prolactin meningkat ketika ovulation dan menyumbang kepada simptom PMS. Amat penting sebenarnya untuk mengekalkan kadar prolactin yang seimbang untuk sistem reproduktif wanita, dan prostaglandin yang membantu seimbangkan hormon prolactin ini. 

Fungsi lain untuk Vitamin E terhadap wanita:
  • Lebih tenaga (seksual)
  • Lebih mudah terangsang
  • Libido yang lebih kuat
  • Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.
Vitamin E juga meningkatkan saluran darah dan oksigen ke bahagian sulit lelaki dan wanita. Secara tidak langsung ia meningkatkan kembali kehangatan hubungan suami isteri dan disebabkan itu ia digelar Vitamin Seks atau Vitamin Cinta Suami Isteri.

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen