Friday 26 September 2014

Pengedar SHAKLEE di kawasan Wangsa Maju, Sri Rampai, Setiawangsa dan Keramat

Assalamualaikum...
Di sini ada sedikit hebahan ye...kepada sesiapa yang masih tercari-cari pengedar shaklee dan berada di sekitar Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Setapak dan Sri Rampai bolehlah dapatkan produk Shaklee dengan saya. Nak daftar ahli pun boleh...

Kepada peminat tegar Shaklee dan ingin mendaftar sebagai ahli, senang je. Ikuti tips ini ye:-

1.  Pergi ke kaunter dan isikan borang pendaftaran ahli

2. Jangan lupa masukkan ID Shaklee saya iaitu 894805 atas nama NIK AZIMAH BINTI AWG HAMAT  sebagai penaja dan automatik anda layak untuk membeli shaklee dengan harga ahli..jimat kan?

3. Sedikit bayaran dikenakan iaitu RM68.90 untuk pendaftaran seumur hidup dan terus dapat starter kit.

4. Selepas siap semua isi borang dan buat bayaran, starter kit akan diberikan beserta dengan produk Shaklee yang telah dibeli. Senang kan?

Selain itu, anda juga boleh walk-in sahaja ke lokasi cawangan Shaklee atau pun boleh hubungi saya untuk mendapatkan maklumat serta khidmat nasihat tentang produk Shaklee.

elakkan postage dengan pergi sendiri ke branch

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) ♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 ♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com ♥ FB Page: Peminatvitamin ♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen