Friday 5 September 2014

Rawat Kulit Kering dan Kusam dengan SCP

Kita sedia maklum kologen akan kurang dihasilkan oleh badan dengan peningkatan usia..oleh sebab itulah kita mesti mengambill kologen dari luar melalui pemakanan (foods or supplement) atau suntikan untuk mengekalkan kelembapan dan keremajaan kulit. Saya prefer melalui supplement semestinya kerana ianya tiada kesan sampingan yang boleh memudaratkan. 

Gejala kekurangan kolagen boleh menyebabkan kewujudan garis2 halus di wajah, nampak tua sebelum usia, tangan dan kering, tapak kaki merekah, kuku yang tidah sihat seperti mudah patah dan rambut yang mudah putus atau gugur.
 


Tidak kira lelaki atau wanita, semua orang akan mengalami kemerosotan kolagen ini dan munculnya tanda-tanda penuaan. Tetapi bagi wanita itu semestinya mimpi ngeri kan. Cara untuk mengatasinya mudah sahaja iaitu dengan mengambil kolagen tambahan kerana tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa dan susuk tubuh yang awet muda.

Sejak kebelakangan ini, memang banyak produk kolagen di pasaran tidak kira untuk minum mahupun untuk pakai luaran. Tetapi apa yang anda perlu tahu, size molekul kolagen besar dan tidak boleh meresap melalui kulit. Sebab itulah kolagen yang dipakai luaran kurang berkesan. Yang terbaik adalah kolagen yang diminum dan tahukah anda apa produk kolagen terbaik di pasaran?

Semestinya Collagen Powder Shaklee!

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai manfaat cologen powder shaklee boleh KLIK DI SINI

Tidak mahu tua sebelum usia? Mahu kekal awet muda? Mahu kelihatan muda 10 atau 15 tahun dari usia sebenar? Jom amalkan Collagen Powder Shaklee. InsyaAllah hasilnya berbaloi dengan pelaburan anda. Janji suami makin sayang kan.

Harga sekotak Collagen Powder Shaklee adalah RM298 tetapi sepanjang bulan SEPTEMBER 2014 ini, saya menawarkan DISKAUN HEBAT untuk anda semua......Nak tahu berapa banyak anda boleh jimat? Hubungi lah saya ya.. hehe.. 


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen