Saturday 6 September 2014

Vitamin Cinta untuk Suami Isteri

Apakah dia Vitamin Cinta Shaklee ini? Walaupun dah ramai yang mencuba, tapi mungkin ada juga lain yang tak berapa tahu tentang Vitamin Cinta Shaklee ini. Okla, hari ini saya nak memperkenalkan 2 vitamin yang terdapat dalam set ini. Ianya tak lain dan tak bukan, Vitamin E dan Alfalfa Complex. Ini set yang paling minimum, namun hasilnya tetap mampu mengeratkan hubungan intim suami isteri.

set kesuburan

Pasangan-pasangan yang telah berkahwin, yang telah mengambil dan mencuba mengakui akan keberkesanan Vitamin Cinta Shaklee ini. Selain dapat merepatkan keintiman mereka suami isteri, Vitamin Cinta Shaklee ini juga mampu meningkatkan tahap kesihatan masing-masing. 

Vitamin E  adalah untuk sang suami, manakala Alfalfa Complex adalah untuk isteri. 
Bagaimanakah kedua jenis vitamin in berfungsi? Secara amnya, Vitamin E dapat membantu meningkatkan kualiti air mani serta tahap mobiliti sperma. Jadi, bagi pasangan suami isteri yang masih belum dikurniakan cahaya mata, ataupun sedang merancang untuk menambah cahaya mata, sememangnya Vitamin E ini sangat sesuai untuk anda. Ianya dapat membantu membuka peluang yang lebih besar untuk kebarangkalian persenyawaan berlaku kerana kualiti sperma yang lebih baik serta ianya mampu bertahan lama dan cukup kuat untuk berenang mencari telur untuk tujuan persenyawaan.
Alfalfa Complex pula, yang lebih sesuai untuk si isteri, dapat membantu isteri mengatasi masalah keputihan dan merapatkan serta menguatkan otot vagina untuk kepuasan yang lebih sesama hubungan intim berlaku. Alfalfa juga boleh dikatakan mampu bertindak sebagai kacip fatimah untuk kaum wanita, jadi isteri-isteri tidak perlulah bersusah payah mencari dan makan kacip fatimah untuk tujuan ini lagi. Cukup dengan mengambil alfalfa complex, mereka mampu mendapatkan hasil yang setanding kacip fatimah.
Namun awas ye...Vitamin Cinta Shaklee ini hanya untuk kegunaan pasangan suami isteri yang dah sah berkahwin sahaja ye..Bukan pasangan skandal mahupun mereka-mereka yang belum berkahwin.
 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

1 comment:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen