Friday 3 October 2014

Mahukan Kulit Cantik?Cubalah ESP!

Assalamulaikum semua..

Ni kali kedua ESP menjadi produk pilihan untuk pembelian 6 tong percuma lagi 1 tong..memang ESP hot seller sangat2 dan diyakini keberkesanan pengamal tegarnya termasuklah saya sendiri...

gebu gebas dengan ESP


Bila dapat tahu bulan ni promosi ESP memang risau sebabnya ESP kan hot seller dan pastinya stok akan kehabisan bila lambat buat belian..apa kata bulan ni tempah ESP banyak2 terus?ada berani?tak rugi jika beli sekarang sebab expirednya lambat lagi. Bukan sekadar jimat duit tetapi jimat segala-galanya.

Mungkin ada di antara kita yang bersolek untuk menutup parut pada muka. Kalau parut di muka tu tebal, maka tebal jugaklah kena bersolek. Tapi tak semua orang suka bersolek kan. Hurmm.. Jadi, macam mana nak tutup parut jerawat tanpa bersolek? Boleh ke?

Inilah masa yang sesuai untuk mencuba ESP..Pernah dengar tak ESP Shaklee? Kita boleh memiliki kulit yang cantik dengan mengamalkan ESP Shaklee. Nama penuh ESP Shaklee adalah Energizing Soy Protein Shaklee. Yaa.. ianya adalah supplement berasaskan soya yang sangat famous keluaran Shaklee. ESP ni adalah minuman berasaskan soya yang lain daripada yang lain tau. Sangat berbeza dengan minuman soya yang ada di pasaran. Kalau di pasaran, minuman soya yang dalam kotak tu biasanya kandungan gulanya adalah tinggi. Sangat tidak sesuai untuk diamalkan hari-hari. Soya yang digunakan juga biasanya dimodifikasi secara genetik yang tidak bagus untuk kesihatan badan. 

Bagaimana ESP Shaklee dapat membantu mencantikkan kulit?

ESP Shaklee mengandungi 9 asid amino penting yang perlu untuk tubuh. Asid amino ini adalah komponen protein yang membantu badan membina sel-sel baru. Bagi orang yang mempunyai parut jerawat, pembinaan semula sel-sel baru adalah sangat penting untuk menggantikan sel-sel kulit yang telah mati. Tanpa asid amino ini, sel-sel baru tidak dapat dibentuk. Sebab itulah parut jerawat tak nak hilang. Antara punca parut jerawat tak nak hilang sebab komponen protein tidak mencukupi untuk membina sel-sel baru bagi menggantikan sel-sel lama dan sel-sel yang rosak.

Mungkin ada yang beranggapan makan makanan yang berprotein sudah mencukupi untuk menampung keperluan badan membina sel-sel baru. Namun harus kita ingat, makanan yang kita makan belum tentu mengandungi kesemua 9 asid amino yang diperlukan oleh badan. Di samping itu, proses memasak makanan juga menyebabkan sebahagian protein dan asid amino musnah. Sebab itulah kita memerlukan makanan tambahan seperti ESP ini untuk menggantikan protein yang hilang tadi akibat proses masakan.

Selain daripada mengamalkan ESP Shaklee untuk mencantikkan kulit, terdapat beberapa cara lain yang boleh diamalkan bagi menghilangkan parut jerawat di muka.Dah ramai orang yang menggunakan ESP Shaklee ni. Mereka yang dah pernah beli ESP ni mesti akan ulang order lagi sebab memang berkesan. 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen