Wednesday 1 October 2014

Set Jantung Sihat Shaklee

Jantung organ paling penting bagi manusia. Otot jantung (cardiac muscle) tidak pernah berehat dan tidak pernah letih. Ia adalah otot yang bertenaga berbanding otot yang lain. Ia berdegup 72 kali dalam masa 1 minit selama 24 saat selagi kita hidup. Jantung mengepam darah melalui 60 ribu miles salur darah di dalam tubuh. Jika 72 degupan seminit, pada usia anda mencecah 65 tahun, jantung sudah pun berdegup 2.5 billion kali.

Selain daripada menjaga pemakanan, langkah pencegahan yang boleh diambil ialah mengamalkan vitamin untuk kesihatan jantung iaitu SET KESIHATAN JANTUNG SHAKLEE. Set ini adalah kombinasi beberapa vitamin shaklee yang melindungi jantung iaitu:

sayangi jantung anda
 ✸ CoQHealth Plus
Menampilkan kesemua campuran semulajadi yang terdiri daripada 28mg CoQ10, dengan tambahan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang dapat menyokong pengeluaran tenaga pada jantung. Shaklee menggunakan kaedah penapaian yis utnuk memberikan bioketersediaan CoQ10 yang berkualiti tinggi. Sistem minyak kacang soya didalam kapsul CoQHealth Plus Shaklee dirumus untuk memastikan penguraian dan penyerapan dilakukan secara optimum.

✸ Vivix Campuran Minuman Botani
Vivix merupakan satu penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Vivix mengandungi campuran botanikal unik yang terdiri daripada Polyganum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberry Eropah dan Purple Carrot yang kaya dengan polifenol tumbuhan.

✸ OmegaGuard
Mengandungi minyak ikan semulajadi daripada ikan laut dalam. Ia menyalurkan lebih banyak EPA & DHA daripada pilihan jenama lain. Satu hidangan OmegaGuard memberikan 1000mg asid lemak Omega-3 termasuk DHA & EPA. Ia dihasilkan melalui proses penyulingan molekul 3 peringkat bagi memastikan ketulenan dan potensi asid lemak omega-3 didalam tubuh kita.  
Phytocol-ST? 
Diperbuat daripada campuran bahan semulajadi yg mengandungi sterols & stanols tumbuhan yg dikenali sebagai 'phytosterols'. Rujuk sini untuk baca tentang phytosterols.Pengambilan 4 biji Phytocol-ST dalam sehari, adalah memenuhi keperluan 2000mg phytosterols yg diperlukan untuk menurunkan paras kolesterol manusia dewasa.Kandungan phytosterols di dalam Phytocol-ST telah diperakui oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) untuk membantu menurunkan paras kolesterol.Tidak mengandungi pewarna mahupun perisa tiruan.Dijamin halal, selamat & berkesan dan tidak mempunyai kesan sampingan yg buruk.
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen