Monday 24 November 2014

Set Kesihatan Sendi untuk yang Tersayang

Assalamulaikum semua..
Hari ini tiba pula giliran untuk berkongsi cerita dan senarai suplemen di dalam Set Kesihatan Sendi. Diharap dapat memberi manfaat kepada individu yang mengalami sakit sendi dan sedang mencari set kesihatan sendi untuk mak ayah ataupun diri sendiri..

Di antara set kesihatan sendi yang disyorkan adalah seperti berikut dan disenaraikan juga fungsi setiap suplemen untuk lebihkan pemahaman mengenai tiap-tiap suplemen.

1)OSTEMATRIX

Formula Ostematrix adalah sangat unik kerana dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati.. Selain daripada itu Ostematrix juga mengandungi kalsium, magnesium, fosforus, vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron.. Kesemua nutrien ini perlu diambil bersama untuk mengoptimumkan penyerapan oleh tubuh badan dan menghalang endapan sesetengah mineral..


2)OMEGA GUARD

Asid lemak Omega 3 merupakan asid lemak penting untuk kesihatan yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita.. Kebaikan EPA dan DHA yang terdapat di dalam Omega 3 memelihara fungsi-fungsi sendi dengan mengekalkan paras asid lemak Omega 3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.. Oleh itu pengambilan makanan atau supplemen yang mengandungi khasiat Omega 3 secara berterusan mencegah arthritis dan  memelihara sendi


3) ADVANCED JOINT HEALTH

Hasil ujian klinikal telah dijalankan mendapati AJHT berupaya meningkatkan keselesaan sendi seawal 5 hari.. 28% lebih pantas dari satu jenama yang terkemuka.. Bahan-bahan utama yang terdapat di dalam AJHT ialah ekstrak Boswellia, ekstrak jagung iaitu sumber glukosamin yang pekat. Glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakan, mobiliti dan fleksibiliti. Selain daripada dua bahan tersebut AJHT juga mengandungi vitamin c, zink, kuprum dan manganes.

set rawatan untuk sendi


Gabungan ketiga-tiga produk ini dapat mengekalkan tulang yang sihat dan kuat, memelihara tulang rawan dan mengurangkan inflamasi pada tulang.. Selain daripada itu pengambilan secara konsisten dan berterusan mencegah tulang reput, meringankan stress, meningkatkan pergerakan keseluruhan badan, mencegah kolestrol, melancarkan perjalanan darah, menguatkan memori dan lain-lain lagi..

Apa kata kali ini bawa kelainan dengan hadiahkan mak ayah atau atok nenek dengan Set Kesihatan Sendi sesuai untuk kesihatan dalaman mereka. Mana taknya ada antara mak ayah yang mengadu sakit-sakit kaki lah.lutut segala macam sakit sendi sakit belakang. Kesiankan tengok mereka terpaksa menanggung sakit. Jadi apa salahnya hadiahkan mereka Set Kesihatan Sendi Terlaris 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

15 comments:

  1. Alhamdulillah...mak huda baru terbukak hati nak makan ajht dan omega secara konsisten. Sebelum nie makan ikut dan ja. Lutut terutamanya lebih selesa. Nak solat, nak duduk..tak rasa sakit lagi dah...

    JommSihatDanCantik -> JAWAPAN KEPADA SEBUAH KEHIDUPAN YANG LEBIH BERMAKNA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...tumpang gembira dengan perkhabaran ini..

      Delete
  2. Replies
    1. memang patut beli utk yang tersayang sebagai tanda terima kasih menjaga kita

      Delete
  3. Mak sy ambil oste & omega, kurang la sakit2 sendi dia. Tak la sesukar dulu.

    Jom baca >>> Isyarat Kontraksi Awal. Ikuti Tips Kekal Selesa Semasa Braxton Hicks

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya yang tak sakit sendi pun amalkan oste dan omega jugak

      Delete
  4. Disebabkan ayah akk ada asma, ingat bulan ni nak hadiahkan ayah omega sempena bulan promosi ni kan.

    atasi kebimbangan hamil selepas keguguran

    ReplyDelete
  5. Mak ambil ajht dan Ostematrix, skrg lebih aktif berbanding dulu

    ReplyDelete
  6. Mak sy ambil omega dan oste..mmg bagus utk pencernaan,sendi,kulit dll. Ttp terbaik

    ReplyDelete
  7. Set sendi tulang ni memang bagus.. mak mertua, makcik, pakcik saya semua amalkan. Alhamdulillah memang bantu bergerak lebih mudah.

    ReplyDelete
  8. Bukan.untuk.warga.emas.juga set.sendi.ni.elok.diamalkan dari.awal.untuk elakkan bendalir jadi.kering dan tulang jadi rapuh

    Tips Kebahagiaan Rumahtangga

    ReplyDelete
  9. mak just ambil ostematrix,lepas ni nak hadiahkan AJHT pula

    ReplyDelete
  10. suami selalu mengadu sakit-sakit badan, lenguh-lenguh kaki.. kena beli juga la untuk dia macam ni..

    8 PANDUAN MAKAN UNTUK KEKAL BERAT BADAN YANG SIHAT

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen