Sunday 21 December 2014

Cara Hilangkan Jeragat dengan Gabungan Mantap Vitamin Shaklee

Jeragat dikenali sebagai tompok hitam, pigmentasi kulit atau biji hitam seperti tahi lalat yang tumbuh secara berkompok di beberapa bahagian badan, wajah dan leher. Ramai orang mengadu sukar untuk hilang jeragat terutamanya di muka kerana walaupun jeragat bukan penyakit berbahaya tetapi menyebabkan kulit tidak cantik di bahagian wajah terutamanya. Untuk hilangkan jeragat ini kebanyakkan kita menggunakan alat-alat kosmetik penyamar noda. Tetapi penyamar noda ini bersifat sementara dan tidak asli. Sebagai wanita dan juga isteri takkan kita asyik nak bermekap sehingga waktu tidur. Ini juga membahayakan kesihatan kita, kerana kebanyakkan alat kosmetik mengandungi bahan kimia berbahaya yang memberi kesan jangka masa panjang terhadap kesihatan wanita terutamanya pelabagai jenis kanser, masalah kekesuburan dan juga berisiko menjejaskan janin. Tanpa bantuan peralatan kosmetik dan juga membuat facial treatment di salun-salun kecantikan juga kita sendiri boleh hilangkan jeragat di rumah. Bagaimana? Melalui pengambilan supplement vitamin yang kita makan setiap hari sebenarnya juga dapat membantu mengatasi masalah jeragat di muka dan juga di lain-lain bahagian tubuh dan bukan sekadar meningkatkan tahap kesihatan kita. Jadi apakah jenis-jenis vitamin yang dapat membantu menghilangkan jeragat ini? Dengan supplement-supplement Shaklee anda dapat merasai kesan perubahan hilangkan jeragat yang semakin berkurangan hari demi hari dan kulit wajah bertambah mulus dan awet muda. Selain itu, anda juga akan perasan tubuh anda semakin sihat dan bertenaga, jisim tulang dan pergerakan sendi semakin lancar serta rambut dan kuku lebih bersinar dan sihat. Untuk hilangkan jeragat anda pengambilan vitamin dan juga elemen lain yang diperlukan adalah: 1. Vitamin C 2. Vitamin E 3. Protein 4 Air Putih Vitamin C Pengambilan vitamin C harian secukupnya dapat membantu tubuh menghasilkan kolagen dengan lebih efisien dan hilangkan jeragat.

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win
Assalamulaikum semua...
Jeragat?Mesti tercari-cari produk yang boleh tolong hilangkan jeragat kan? Sebelum itu, kita berkenalan dulu dengan jeragat...apakah jeragat?Jeragat dikenali sebagai tompok hitam, pigmentasi kulit atau biji hitam seperti tahi lalat yang tumbuh secara berkompok di beberapa bahagian badan, wajah dan leher. Ramai orang mengadu sukar untuk menghilangkan jeragat terutamanya di muka kerana walaupun jeragat bukan penyakit berbahaya tetapi boleh menyebabkan kulit menjadi tidak cantik di bahagian wajah terutamannya.

Untuk hilangkan jeragat ini, kebanyakkan kita menggunakan alat-alat kosmetik penyamar noda tetapi ia bersifat sementara dan tidak asli. Sebagai wanita dan juga isteri, takkan kita asyin nak bermekap sehingga waktu tidur..ini juga membahayakan kesihatan kita kerana kebanyakkan kosmetik mengandungi kimia berbahaya yang memberi kesan jangka masa panjang terhadap kesihatan wanita terutamanya pelbagai jenis kanser, masalah kesuburan dan juga berisiko menjejaskan janin.

Tanpa bantuan peralatan kosmetik dan juga membuat facial treatment di salun-salun kecantikan, kita juga boleh hilangkan jeragat di rumah dengan sendiri..tapi bagaimana? Ianya melalui pengambilan suplemen yang kita makan setiap hari dan sebenarnya ia sedikit sebanyak membantu mengatasi masalah jeragat di muka dan di bahagian lain-lain tubuh dan bukan sekadar meningkatkan tahap kesihatan kita. Jadi apakah jenis-jenis vitamin yang disyorkan untuk menghilangkan jeragat khususnya..

Dengan pengambilan suplemen Shaklee, anda akan dapat rasai kesan perubahan hilangkan jeragat yang nampaknya makin berkurangan hari demi hari dan kulit wajah bertambah mulus dan awet muda. Selain itu, anda juga akan perasan tubuh menjadi semakin sihat dan bertenaga, jisim tulang dan pergerakan sendi semakin lancar serta rambut dan kuku lebih bersinar dan sihat.

Ini adalah di antara suplemen yang dicadangkan untuk merawat jeragat.




jeragat hilang dengan set ini

VITAMIN C SUSTAINED RELEASE
Pengambilan Vitamin C harian yang secukupnya dapat membantu tubuh menghasilkan kologen dengan lebih efisien dan hilangkan jeragat


SHAKLEE COLOGEN POWDER (SCP)
Penghasilan kologen yang mencukupi dalam tubuh bukan sahaja membantu menghilangkan jeragat malah mengatasi masalah kulit berkedut, kering dan melayut, kuku rapuh, rambut halus, keguguran rambut dan juga dapat mengelakkan struktur tulang dan sendi yang lemah. 


VITAMIN E COMPEX
Ia juga terkenal sebagai vitamin awet muda dan melambatkan proses penuaan. Vitamin E juga dapat membantu memberi keseimbangan hormon dan mengawal kadar pengeluaran minyak daripada liang kulit. Selain itu, Vitamin E juga membantu menghilangkan jeragat dan juga jerawat.

Selain itu, protein juga sangat membantu menghilangkan jeragat. Pengambilan protein harian yang mencukupi dapat membantu tubuh menghasilkan sel-sel baru dan menyahkan jeragat dari muka. Jadi skerang berikan perhatian bahawa keperluan protein harian anda untuk mendapatkan kulit yang sihat, cantik dan bebas jeragat. Untuk protein, boleh memilih Energizing Soy Protein (ESP)..KENAPA PERLU MEMILIH ENERGIZING SOY PROTEIN?


set kecantikan utk hilangkan jeragat

Rasanya yang ada jeragat atau jerawat perlukan jalan penyelesaian secepat mungkin sebelum ia merebak dan mengurangkan keyakinan diri untuk berdepan dengan orang ramai...

Ini adalah masa terbaik untuk mendapatkan Vitamin C, Vitamin E dan Shaklee Cologen Powder memandangkan bulan ini kesemuanya ada tawaran hebat...tetapi harus diingat bahawa, stok untuk Shaklee Cologen Powder akan terputus selama 9-12 bulan pada tahun hadapan...apa kata bulan ni trus borong stok untuk setahun kerana beli 3 kotak dapat lagi 1 kotak...anda berhak memilih...

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen