Monday 29 December 2014

Kebaikan Vitamin C untuk Ibu Hamil dan Berpantang

Assalamualaikum
Lama sungguh rasanya tidak memaparkan entri baru setiap hari sejak banjir melanda negeri kelahiranku, Kelantan Darul Naim..bukan tak de tajuk entri cuma perasaan untuk menulis entri terbantut kerana teringatkan nasib mangsa banjir di Pantai Timur...Alhamdulillah, hari ini adik yang terputus hubungan selama 4 hari telah dapat dihubungi...Syukur padaMu Ya Allah...

Promosi Vitamin C masih lagi giat berlangsung dan pastinya peminat tegar Vitamin C tidak akan melepaskan peluang keemasan ini untuk mendapatkannya...

Meh saya tunjukkan lagi sekali tawaran hebat yang ditawarkan oleh Shaklee bagi penghujung tahun 2014...dan di antara satunya ialah VITAMIN C SUSTAINED RELEASE...


Memang sangat menarik tawaran hujung tahun ni...
Setiap pembelian 6 botol dapat 1 botol lagi atau setiap pembelian 2 botol akan diberi 5% diskaun..

Jom baca khasiat Vitamin C di sini

testimonial vitamin c untuk ibu dalam pantang

Semasa mengandungkan anak ketiga saya ada mengambil Vitamin C. Dan salah satu sebabnya kenapa saya mengambil Vitamin C ialah kerana kulit wajah berjerawat. Dan Alhamdulillah selepas saya mengambil konsisten, jerawat mulai kecut dan kulit pun makin halus dan cerah... Semasa pantang pun saya amalkan Vitamin C dan tujuan utama ialah untuk mempercepatkan luka sembuh di samping mengamalkan zinc compleks sekali..

Di samping itu, saya mengamalkan SET BERPANTANG SHAKLEE semasa berpantangkan anak ketiga... Saya sarankan yang belum cuba set bersalin Shaklee, memang digalakkan mencubanya...

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

1 comment:

  1. semoga banjir semakin pulih...hu3..sambil-sambil tu sempat lag promosi vitamin shaklee kan

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen