Monday 15 December 2014

Set Honeymoon untuk Pasangan Suami Isteri Berterusan Menyemai Cinta

Kehidupan di bandar memang memenatkan dari segi mental dan fizikal. Bangun seawal 5 pagi menyediakan kelengkapan anak-anak dan suami. Selesai solat Subuh enjin kereta sudah di hidupkan. Langit masih gelap, tapi anak-anak sudah di masukkan ke dalam kereta untuk di hantar ke nurseri atau ke rumah pengasuh. Lambat sikit keluar rumah dari kebiasaan, memang meredah kesesakan yang luar biasa la jawapannya.  

Bila pulang ke rumah kudrat yang ada hanya tinggal 'nyawa-nyawa ikan'. Seperti mana saya, mungkin ada di kalangan para isteri dan suami mengalami situasi sebegini. 

Si isteri mengharapkan suami membantu, paling tidak menguruskan anak-anak sementara si isteri sibuk mengemas. Manakala suami pula mengharap masakan siap dihidangkan tepat pada masanya. Bila menjadi semakin lesu dan penat, hubungan suami isteri pula semakin hari semakin dingin kerana keletihan melampau.

Bila dah penat, hubungan kekeluargaan pun semakin lama menjadi semakin hambar. Anak buat perangai mulalah kita nak marah menggila. Baby menangis nak susu pun dah stress. Bila nak berbual sesama pasangan mula nak meninggi suara sebab dia tak dengar apa kita kata, kita 'ter'tinggi suara, dia terasa hati. Akhirnya takde mood, jauh hati.

Masa yang sepatutnya diluangkan bersama, berkongsi cerita, berbual-bual tentang topik yang boleh membuahkan kemesraan akhirnya berlalu begitu sahaja. Mana tidak, selesai sahaja menidurkan anak-anak, kita pun terus tertidur. Letak je kepala, say "Good nite, I love you" terus lena terus sampai pagi! Kadang-kadang tak sempat ucap apa, terus terpejam bagai didodoi-dodoi gayanya.

Ini antara perkara-perkara kecil yang membantu mengikat dan membaja kasih sayang yang kadangkala 'terpaksa' diketepikan dan diabaikan oleh pasangan suami isteri kerana tuntutan tenaga seharian.

Sampai bilakah perkara ini harus dibiarkan?

Apakah ada jalan penyelesaiannya?

 

set bulan madu

Dapatkan Set Honeymoon Shaklee, mengandungi Vitamin E dan Alfalfa khusus untuk memarakkan semula hubungan suami isteri. Bukan sahaja memberi tenaga, mengurangkan stress malah ia juga memberi lebih 'ruang' masa bersama. Teruskan menyemai cinta dan menjadi pasangan idaman sampai di syurga!

Mari kita baca apa yang vitamin cinta boleh berikan pada kita....hehehe
 

1.Alfalfa Complex 
 
Diamalkan oleh wanita dalam membantu mengatasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).

2.Vitamin E & Selenium 


Membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita yang juga terkenal sebagai “vitamin seks”. Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel-sel baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual.

Yang iginkan hubungan suami isteri kembali seperti mula-mula kahwin, disarankan mengambil dan mencuba vitamin ini...gerenti puas hati...


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

6 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen