Monday 20 April 2015

Peluang Menjana Pendapatan Dari Rumah Walaupun Hanya Surirumah

Assalamualaikum semua

Apa khabar semua?lama rasanya merehatkan diri daripada mengupdate blog kerana sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan...dan in sha allah hari ini dan seterusnya saya akan cuba berkongsi mengenai apa-apa sahaja untuk dimuatkan di dalam entri setiap hari.

Sekarang sudah melewati ke hujung bulan dan pastinya poket semakin nipis dan dengan itu anda sedang memikirkan cara-cara untuk menambahkan pendapatan sampingan atau side income? Jika YA, teruskan pembacaan sehingga habis entri ini...

Kenapa perlu membuat side income ni sebenarnya??Ini adalah sebab-sebab kenapa saya sendiri kenapa masih lagi mahu jana pendapatan sampingan walaupun dah berkerjaya. Antara sebab yang mendorong saya membuat SIDE INCOME adalah :-

1. Berkeinginan menjaga anak sendiri kerana rasa keterbatasan masa bersama anak-anak jika terpaksa tinggalkan mereka dengan pengasuh. Katakan balik kerja dah pukul 6 petang. Lepas tu yang ada untuk bermanja dengan anak-anak hanya pada waktu malam dan kebiasaannya anak saya yang pertama memang tidur seawal pukul 9 malam.

2. Mahu dan ingin membantu suami. Bukan nak kata suami tak mampu nak tampung kami sekeluarga tetapi naluri seorang isteri mesti ada secubit nak tolong suami sama-sama mencari rezeki untuk membantu keluarga ke arah yang lebih selesa.

3. Mahu bersara awal.jika difikirkan umur 40 tahun sudah tidak mahu bekerja dan mahu meluangkan masa bersama anak-anak di samping mendekatkan diri kepadanya.

4. Melunaskan hutang piutang yang membebankan. Hutang wajib dibayar walau tidak dituntut dan kerana itu perlu adanya side income.

5. Mahu berbakti kepada ibu bapa..cukupla ibu bapa yang menanggung kita sejak dari kecil sehingga dewasa, dan inilah masanya untuk anak membalas budi kedua ibubapa. Jika tanpa side income, hanya beberapa keping je dapat hulur tetapi in sha allah jika adanya side income alhamdulillah dapat tambah lagi...

Dan syukur ke hadrat Illahi, setiap bulan ada sahaja bonus syarikat "S" menjenguk akaun.Alhamdulillah...sebab itu, saya ingin membantu anda di luar sana merasai apa yang saya rasa...

Pertama sekali, anda perlu mendaftar sebagai ahli...yuran pun dikenakan sekitar RM80 termasuk pengeposan starter kits. Dan harus dingatkan bahawa yuran yang anda bayar itu tidak masuk ke poket saya ye.. ianya sebagai yuran untuk pemprosesan tuan/puan untuk berdaftar ahli shaklee yang sah..

KENAPA PERLU MENDAFTAR DIBAWAH SAYA?


-Apabila sahaja anda mendaftar dibawah saya, anda akan dimasukkan ke SPECIAL GROUP kami untuk mengetahui lebih lanjut lagi testimonial yang berjaya dan maklumat mengenai produk-produk Shaklee dimana anda akan mendapat bimbingan dari keluarga besar yang terdiri daripada insan-insan yang BERJAYA dan HEBAT.  
 
-Peluang bertemu MENTOR secara online ataupon offline untuk lebih yakin dan positif, semuanya dengan usaha dan keyakinan yang tinggi. Amalan rohani menjadi santapan utama untuk mereka lebih bersyukur kepadaNYA. Peluang kenaikan pangkat untuk anda yang gigih berusaha dan ganjaran hebat menanti anda. 

-Anda akan didedahkan dengan rahsia-rahsia bagaimana menjalankan busines secara online. Banyak yang boleh diperolehi disini dan rasakan AURA KEJAYAAN melalui testimoni mereka yang telah berjaya dalam perniagaan online ini.

-Khidmat nasihat PERCUMA akan diberikan kepada anda. Usah risau kerana anda tidak akan dibiarkan berseorangan tanpa hala tujuan. Kami sentiasa sedia membantu.
 
-Apabila anda berada dikalangan mereka yang telah BERJAYA, anda dapat rasakan AURA POSITIF masuk kedalam minda anda untuk maju kehadapan dan melangkah meraih kejayaan!  
 
-Di Shaklee menawarkan sistem online untuk lebih mudah dan jimat masa untuk menguruskan stok anda atau penghantaran barangan kepada pelanggan, kerana semuanya diuruskan diatas talian. Pesan dan bayar sahaja....mudah bukan ...kerana semuanya hanya dihujung jari anda sahaja.

Jika bukan dari sekarang, bila lagi mahu berubah kan?
Jika anda telah membuat keputusan untuk menyertai kami, boleh isikan borang dengan mengKLIK link di bawah ye...


MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
 COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen