Wednesday 18 May 2016

Diserang Sakit Batu Karang, apakah suplemen yang sesuai?

Assalamualaikum

Tajuk entri pagi ini mengenai penyakit batu karang. Batu karang biasanya berkaitan dengan sakit bila mahu membuang air kecil. Memang seksa dan menyakitkan. 

Untuk masalah batu karang, dicadangkan mengambil supplemen untuk mengatasinya. Berikut adalah di antara suplemen yang dicadangkan.
 
-Vivix - membaiki dan melindungi selular DNA supaya sentiasa baik, mengawal genetik supaya sentisa melambatkan penuaan sel badan, menggalakkan pembentukan mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel tubuh. Jadi, sel tubuh akan sentiasa bertenaga dan sihat untuk melawan penyakit dan ketidakstabilan

-Omega - EPA dan DHA dalam minyak ikan ini mencegah penyakit saluran darah dan strok, mengimbangi tekanan darah, mengimbangi kepekatan darah, merendahkan tahap kolesterol, menghindar pembekuan darah, mengawal masalah obesiti, mengurangkan risiko penyakit jantung

-Lecithin - merendahkan tahap kolesterol dalam darah, memecahkan lemak, menghalang penempelan kolesterol dalam saluran darah.

-Alfalfa - menyingkirkan lemak dan kolesterol, kaya dengan protein, asid amino, klorofil serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim an fitokimia. Sifatnya yang sangat beralkali boleh mengembalikan tahap Ph badan kepada normal (mencuci hati, darah dan usus), menghilangkan toksin dari badan, membersih hati, kolon dan mencantikkn kulit dan otot.

-B complex - menurunkan kadar oksolat.

 -Vitamin C - mengasidkan urin kerana batu karang tidak terbentuk dalam urin asid.

-Carotomax - menyembuhkan saluran uriniari yang luka akibat batu karang.

-Ostematrix - kandungan magnesium dalam ostematrix menurunkan oksalat (garam mineral yang berlebihan akibat pengambilan makanan yang tinggi kolesterol) 

Di sini saya sertakan testimoni pilihan di mana si isteri prihatin membelikan vivix untuk merawat penyakit batu karang suaminya tetapi lain pula yang didapatnya. Didapati suaminya kurang merokok dan itu menggembirakan si isteri kerana telah lama ingin melihat suaminya berhenti merokok.

ikhtiar dengan vivix untuk sakit batu karang

Untuk pembelian suplemen untuk penyakit baru karang, boleh klik link di bawah ye dan pastikan anda memiliki debit atau kredit kad untuk meneruskan pembelian secara dalam talian.



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen