Tuesday 17 May 2016

Rawat Keguguran Rambut dengan Suplemen

Pengambilan makanan yang betul dapat membantu anda mendapatkan rambut yang sihat dan yang paling penting tidak gugur. Tetapi adakah pemakanan kita seharian cukup untuk menampung keperluan keseluruhan badan kita? Saya yakin hanya dari pemakanan, nutrisi dan zat yang diperlukan oleh badan adalah tidak cukup. Ditambah pula dengan persekitaran dan cara hidup kita sekarang.

Walaupun terdapat banyak faktor yang boleh membawa kepada keguguran rambut, ia adalah penting untuk mempertimbangkan peranan vitamin dalam merawat masalah rambut gugur. Vitamin memainkan peranan penting dalam fungsi badan yang betul, termasuk pertumbuhan sel dan pertumbuhan semula rambut dan kulit yang sihat. Diet seimbang yang kaya dengan buah-buahan dan sayur-sayuran, lemak sihat dan protein adalah cara terbaik untuk memastikan badan anda mendapat semua nutrien yang diperlukan, tetapi merangsang vitamin tertentu melalui suplemen adalah cara yang baik untuk terus memastikan rambut yang sihat. 

Ini ialah di antara suplemen yang dicadangkan untuk mengatasi dan merawat rambut gugur. Memang patut dicegah sebelum keguguran rambut menjad semakin parah

rawatan untuk rambut kering

Pagi-pagi lagi dah dapat testimoni terkini mengenai pengambilan ESP yang membantu dalam merawat rambut yang gugur akibat kekurangan protein.

atasi rambut gugur dengan ESP

Dapatkan suplemen untuk rambut gugur DI SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen