Thursday 26 May 2016

Vitamin untuk Buang Angin Dalam Badan

Assalamualaikum

Pasti di awal kehamilan ada di kalangan ibu yang sentiasa sendawa angin kan? Saya sendiri pun pernah terjadi suatu masa dulu. Masa tu tak kenal lagi produk Shaklee. Tetapi masa mengandungkan anak ketiga tak de pula burp burp jika lambat makan ke perut sebu. Alhamdulillah...

Di sini ada 3 cadangan vitamin untuk buang angin dalam badan dan saya sendiri telah mencubanya sendiri. Sebab badan saya memang banyak angin. Bila masa mengurut memang burp burp je..Sampaikan naik malu kat makcik mengurut.

Kebiasaannya, untuk ibu hamil yang mabuk teruk, saya cadangkan peppermint ginger plus. Ia membantu melegakan perut yang sebu akibat perut dimasuki angin. Hanya 3 biji sehari dah memadai dan in sha Allah ibu akan merasa nyaman kerana ia berangin.

Satu lagi untuk ibu hamil yang mempunyai banyak angin dan ada masalah keputihan boleh amalkan garlic compeks. Garlic ini memang sesuai juka untuk kecantikan kulit. Tak percaya? Cubalah sendiri.

Bagi ibu yang banyak angin dalam badan dan dalam masa yang sama menyusukan anak disyorkan mengamalkan alfalfa kerana alfalfa tertindak sebagai milk booster. Ia juga berfungsi sebagai jamu perapat...hehe
 
vitamin buang angin


Dapatkan VITAMIN BUANG ANGIN DI SINI..Klik untuk pembelian

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen