Saturday 4 June 2016

Mealshake Membantu Bangkitkan Selera Makan

Assalamualaikum semua

Bercerita mengenai anak tak suka makan ni memang adalah normal kan? Saya pasti rata-rata ibu di Malaysia ni ada yang berdepan dengan masalah anak susah sangat nak makan.Kadang-kadang kita sebagai ibu dah cuba sedaya upaya dengan mempelbagaikan makanan untuk mereka tetapi hasilnya juga agak menegcewakan. Kenapa kebanyakan kanak-kanak susah atau kurang berselera untuk makan?

Mengikut kajian, kekurangan nutrisi dan zat dalam badan juga boleh menjadi punca kepada masalah ini. Kanak-kanak ini kemungkinan tiada selera makan disebabkan oleh kekurangan nutrisi seperti 

- Vitamin B-complex
- Zat besi
- Fosforus
- Zink
 
Jom kita baca bagaimanakah Mealshake membantu dari segi membangkitkan selera makan anak-anak. Diharap ianya bermanfaat untuk semua ibu-ibu.


Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya yang mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Ia juga lengkap dengan Vitamin B9 atau asid folik dan Vitamin B12 yang sangat-sangat membantu dalam meningkatkan selera makan anak anda. Kekurangan kedua-dua vitamin ini juga merupakan salah satu punca yang menyebabkan anak anda hilang selera makan. 

Disebabkan vitamin B sangat-sangat membantu dalam meningkatkan selera makan kanak-kanak, di sinilah pentingnya Meal Shakes kerana ia adalah minuman yang sangat mudah disediakan untuk kanak-kanak. 

Selain daripada membantu menambah selera makan anak-anak, ia juga adalah multivitamin yang berfungsi untuk menampung kekurangan nutrisi pada kanak-kanak agar mereka mendapat khasiat yang sepenuhnya walaupun mereka kurang makan. 
mealshake dan vitalea for kids
 Apa kata mereka yang  telah mengamalkan Mealshake untuk si manja masing-masing dalam menangani masalah terlalu memilih makan dan kerap diserang demam.


mealshake untuk terlalu memilih makan

mealshake untuk memilih makanan

mealshake dan feedback positif

BELIAN ONLINE VITAMIN TAMBAH SELERA MAKAN ANAK-ANAK


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen