Wednesday 8 June 2016

Serlahkan Kulit Kusam Tanpa Suntikan yang Menyakitkan

Assalamualaikum

Melangkah kita hari ke 3 berpuasa..pasti ada yang mencari petua kecantikan untuk kelihatan berseri-seri di pagi raya kan? Terutama yang memiliki kulit kusam.Yelah, siapa-siapa pun akan kelihatan lebih cantik dengan kulit yang cantik. Penting tu...So, meh sini nak kongsi manfaat ESP dan vitamin C dalam mengatasi masalah kulit kusam.

Inilah dia, umpama rawatan dari dalam, bila amalkan ni tak perlu make-up tebal-tebal lagi dah untuk cover cela..Yang best ia bukan untuk kulit je, tapi untuk kesihatan juga seperti tingkatkan sistem pertahanan tubuh dan tingkatkan tenaga.

rawat kulit kusam dengan ESP dan Vitamin C
 
ESP dan Vitamin C Plus membekalkan protin dan antioksidan yang penting untuk kesihatan dan kecantikan. Fakta ni semua orang pun dah tau kan??

Suplemen-suplemen ni bantu atasi masalah kulit kering, gelap, kusam, kasar, berminyak, parut kehitaman dan turut boleh kecilkan liang pori..Bahagian tumit yang kasar pun dah tak kasar lagi..Parut-parut hitam pun cepat hilang. Wajah lebih berseri.

Lagi ia tingkatkan sistem pertahanan badan. Bagi yang selalu bersin-bersin pada waktu pagi hidung berair dan tersumbat, bagus amik suplemen ni. Ia boleh bantu atasi resdung dengan berkesan.aling penting ia juga bantu tingkatkan tenaga.

Siapa yang dah pernah cuba pasti puas hati.

Dapatkan SET KULIT KUSAM di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen