Thursday 30 June 2016

Set Migrain dan Testimoni

Sering di serang sakit kepala dan ingin menghantukkan kepada ke dinding sebab terlalu sakit kepala? Jangan begitu...

Saya sendiri pun ada pengalaman tersebut. Tetapi ini kisah masa bujang dulu la..Setiap bulan memang akan MC sebab sakit kepala. Bila datangnya sakit kepala Allah je yang tahu macam mana sakitnya. Bila ke klinik pastinya doktor akan berikan ubat sakit kepala yang paling kuat untuk saya. 

Bila sakit kepala atau migrain menyerang memang akan terbaring dan tak boleh bangun sebab pandangan berpusing-pusing. Memang sukar nak digambarkan situasi pada ketika itu. 

Tetapi 3 tahun yang lepas, saya telah berjumpa dengan ubat migrain yang mana selamat untuk diamalkan oleh ibu hamil dan ianya termasuk di dalam cadangan vitamin untuk ibu hamil.

Alhamdulilah, bila diamalkan secara berterusan, sakit kepala berkurangan datang menyerang. Itu kisah saya.

set sakit kepala

Ini adalah kisah pembeli yang membeli set migrain setelah 4 tahun bergantung pada ubat klinik. Alhamdulillah setelah seminggu mengamalkan Set Migrain, keadaan semakin bertambah baik bahkan dapat berpuasa penuh. Sebelum ni memang tak berpuasa kerana setiap hari diserang sakit kepala. Mungkin ini salah satu asbab dan kesan bila dia mengamalkan B Compleks, Ostematrix dan Omega Guard. Alhamdulillah..

ubat migrain

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen