Monday 6 June 2016

Set Untuk Kesihatan dan Kesuburan Para Lelaki

Assalamualaikum

Hari ini saya nak menulis sesuatu berkaitan orang lelaki. Orang perempuan pun boleh baca sebab lelaki dan perempuan saling memerlukan antara satu sama lain dan tak salah untuk tambah ilmu…Tak gitu ?

Kalau cerita pasal produk Shaklee, ramai yang menganggap Shaklee hanya mengeluarkan set produk untuk perempuan sahaja…Contohnya Set semasa mengandung, set selepas bersalin, set kecantikan muka dan macam macam lagi…so macamana pula dengan lelaki?

Jangan risau….Shaklee tidak sesekali melupakan kepentingan kaum lelaki. Pemakanan tambahan yang telah didihasilkan oleh Shaklee tidak mementingkan jantina semata mata. Semua gen samada lelaki atau perempuan boleh mengambil suplemen yang dihasilkan. Lelaki tidak terkecuali dalam menghadapai pelbagai masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, obesiti, strok dan banyak lagi.

Ada diantara mereka yang mengalami perubahan hormon seawal usia 30 tahun yang membawa kepada masalah kesihatan yang rumit dalam hidup mereka seperti :
  • Mati pucuk
  • Pembesaran prostat
  • Kelesuan
  • Kurang tenaga dan stamina

Set Kesihatan Lelaki membekalkan nutrisi terbaik untuk kesihatan lelaki. Antara kebaikannya ialah :
  • Memelihara kesihatan prostat
  • Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
  • Memelihara jantung yang sihat
  • Membantu mengekalkan tekanan darah normal
  • Mengawal tahap kolestrol

Antara kebaikan setiap item  :

Zinc Complex – Zink merupakan mineral yang perlu ada dalam setiap sel tubuh kita. Ia merangsang tindakan bagi 100 enzim iaitu bahan-bahan yang menggalakkan reaksi-reaksi biokimia dalam tubuh kita.

Omega Guard – Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Vita-E Complex – Vita-E complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.


set power lelaki


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen