Friday 3 June 2016

Suplemen Untuk Minda Cergas dan Pintar

Assalamualaikum semua

Setiap mak ayah pastikan mahu yang terbaik buat anak-anaknya bukan? Sampai ada mak ayah yang menggunakan khidmat google untuk mencari suplemen yang terbaik untuk perkembangan minda anak-anak...tegnok..betapa sayangnya mak ayah berkorban untuk berikan yang terbaik buat anak-anaknya.

Saya ada cadangan suplemen untuk kecergasan minda anak-anak terutamanya yang masih di bangku sekolah. Ianya ialah Lecithin dan Omega Guard.

Apa fungsi lecithin?
Lecithin dari soya non-GMO diperkaya dengan Kolina – penting untuk membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan serta meringankan stress. Saraf Kranial adalah simpulan saraf yang berada di kepala. Saraf kranial terdiri daripada 12 simpul saraf yang berperanan penting dalam menggerakkan otot-otot yang ada dibahagian kepala, seperti otot mata, pipi (muka), lidah, gerakan mengunyah, berkedip, mendengar dan lain-lain.

Apa pula fungsi Omega?
DHA penting untuk penghantaran isyarat-isyarat otak & meningkatkan kominukasi antara sel-sel otak. DHA mengoptimumkan keupayaan mental untuk memahami sesuatu perkara ketika berkerja atau belajar. DHA mengoptimumkan penglihatan untuk proses berfikir & melihat.
 fungsi lecithin untuk minda
 KLIK DI SINI untuk pembelian VITAMIN MINDA secara ONLINE


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen