Thursday 9 June 2016

Testimoni Pengemulsi Lemak Terbaik : Harus Cubanya Sendiri

Mesti ramai di kalangan pembaca di sini ingin kelihatan kurus semasa raya nanti kan? Jangan risau..semua itu akan menjadi kenyataan sekiranya kita konsistan dan bersungguh-sungguh untuk menguruskan badan.

Lecithin memang diketahui fungsinya sebagai agen pengemulsi lemak. Dan kini ia merupakan antara produk Shaklee yang paling terlaris. Sehingga pada awal tahun 2012, stok lecithin satu Malaysia dah habis. Ish ish...;) Ramai orang makan lecithin untuk mengurangkan berat badan. Lecithin keluaran shaklee adalah berasaskan soya, dan soya merupakan sumber lecithin yang paling kaya, dan yang paling best, ianya bebas kolestrol. 

Tahukah anda yang kita tak dapat menghasilkan lecithin dengan sendiri, sebab itu kita perlu ambil daripada sumber makanan seperti lecithin berasaskan soya ini. Fungsi lecithin sebenarnya lebih dari sekadar membakar lemak. 


Di antara testimoni yang dah berjaya kurangkan berat badan dengan lecithin: 

kempiskan perut dengan lecithin


turunkan berat badan dengan lecithin


Dapatkan VITAMIN PENGEMULSI LEMAK di SINI secara BELIAN ONLINE


 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen