Wednesday 22 February 2017

Set Kecantikan Kulit Idaman Semua

Assalamualaikum semua

Hari ini nak cerita kisah masalah kulit yang Cheq Nik hadapi. Memang sedih dan tiada keyakinan diri nak berhadapan dengan customer apatah lagi ketika mahu bercerita tentang vitamin kecantikan kulit. Pertengahan tahun 2016 meninggalkan kenangan pahit dalam hidup. Sebabnya jerawat dan parut jerawat naik mencanak-canak tanpa dapat di kawal lagi.

Masa tu memang runtunnya hati bila melihat wajah sendiri di cermin. Keyakinan diri tak usah la cakap.memang down sesangat. 


Ini Cheq Nik tepekkan wajah sebelum dan selepas Cheq Nik amalkan full set kecantikan kulit Shaklee. Alhamdulillah puas hati.
 

set kecantikan kulit

Testimoni customer
++++++++++++++

Tiap kali tengok wajah orang lain yang bersih tanpa jerawat memang hati meronta-ronta nak jugak jadi sepertinya. Sehinggalah saya berjumpa dengan Cheq Nik yang memperkenalkan set skincare untuk saya amalkan dan salah satu ikhtiar untuk lenyapkan jerawat yang bermaharajalela di muka..

Cheq Nik berikan 3 vitamin untuk saya cuba iaitu :-

-Alfalfa
-Vitamin C
-Vitamin E

Hampir seminggu amalkan 3 serangkai itu alhamdulillah resdung saya makin elok. Jerawat pun cepat kecut. Dan yang buatkan saya gembira ialah parut2 hodoh makin pudar. 


testimoni set kulit shaklee

Kepada kawan2 di luar sana, jangan takut untuk mencuba Shaklee sebab saya sendiri dah rasai perubahan. Kini keyakinan makin tinggi untuk berhadapan dengan orang sekeliling.

Set Kecantikan Kulit boleh dapatkan DI SINI secara belian atas talian



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen